اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد خراسان‌شمالی:

کمیته امداد خراسان‌شمالی 128 هزار مشترک صندوق صدقات دارد

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امام خمینی خراسان‌شمالی گفت: 128 هزار و 195 نفر، مشترکان صندوق صدقات در استان به این نهاد کمک‌رسانی می‌کنند.

کمیته امداد خراسان‌شمالی 128 هزار مشترک صندوق صدقات دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی برات سلیمی اظهار کرد: از طریق صدقات و شرکت در طرح اکرام ایتام مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، بیشترین کمک‌ها به این نهاد می‌شود.

وی میزان صدقه جمع آوری شده در سه ماه ابتدای سال جاری را پنج میلیارد و 106 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در بخش اکرام ایتام نیز در این سه ماهه بیش از 7 میلیارد و 919 میلیون ریال کمک مردمی جمع‌آوری شده است.

سلیمی با توجه به اینکه انجام کارهای خیر در ماه رمضان چند‌ برابر ماه‌های دیگر ثواب دارد، تصریح کرد: کمیته امداد به عنوان واسطه‌ در نظر دارد زمینه‌ای را فراهم کند که رشد و تعالی انسان‌ها و پرواز دل‌های آنان به سوی معبود با سهولت انجام شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امام خمینی (ره) استان خراسان شمالی اظهار کرد: با آغاز ماه مبارک رمضان در طرح اطعام مددجویان زیر پوشش این نهاد، خیران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را با هر نیتی که دارند به مراکز این نهاد در سراسر استان تحویل دهند.

وی یادآور شد: در ماه مبارک رمضان سال گذشته، حدود 26 هزار و 300 سبد کالا و غذای گرم بین خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد توزیع شد.

سلیمی خاطرنشان کرد: سال گذشته 150 میلیارد ریال کمک در بخش‌های زکات، صدقات، کمک به ایتام و غیره جمع‌آوری شده که نسبت به سال قبل از آن با رشد چشمگیری همراه است.

انتهای پیام/63001/س/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول