اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نماینده پارلمان لبنان:

تفاهم حزب‌الله و جنبش امل نیاز راهبردی لبنان است

یک نماینده پارلمان لبنان تفاهم حزب‌الله و جنبش امل را نیاز راهبردی لبنان خواند و تاکید کرد عدم تشکیل دولت به علت دستورات خارجی است.

تفاهم حزب‌الله و جنبش امل نیاز راهبردی لبنان است

به گزارش فارس به نقل از العهد، غالب ابو زینب عضو شورای سیاسی حزب‌الله لبنان به وجود هیچ اختلافی اساسی بین حزب‌الله لبنان و جریان آزاد ملی اشاره کرد و گفت که آرزوهای زیادی برای از بین بردن ائتلاف بین این دو جریان که از سال 2006 تاکنون استمرار داشته، وجود دارد.

وی که در مراسم افطار هیئت حمایت از مقاومت اسلامی در شهر جبیل و در حضور ولید خوری نماینده میشل عون و نمایندگان دیگر فراکسیون وابسته به عون در مجلس و جمع زیادی از فعالان سیاسی و اجتماعی و شهردارهای مناطق مختلف سخنرانی می‌کرد، تاکید کرد که این تفاهم بخشی از ساختارهای کنونی لبنان است و نیاز استراتژیک و ملی به این تفاهم وجود دارد.

ابوزینب به موضوع تشکیل دولت در لبنان نیز اشاره کرده و گفت: دستورات خارجی مانع از تشکیل دولت می‌شود و آنها همچنان روی متغیرهای سیاسی در منطقه حساب باز کرده‌اند، وی این طرف‌ها را مسئول خسارت‌هایی دانست که به علت عدم تشکیل دولت به لبنان وارد می‌شود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول