اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد

گسترش آموزش غیرحضوری در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی

کارشناس دفتر برنامه‌ریزی و توسعه آموزش‌های تخصصی معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: گسترش آموزش غیرحضوری در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفت.

گسترش آموزش غیرحضوری در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏ الاسلام سیدابراهیم موسوی که جهت بررسی وضعیت برنامه‏ های آموزشی و پژوهشی این اداره کل به شاهرود سفر کرده بود، افزود: اداره کل آموزش‏های تخصصی وظیفه خود می‏داند با اعزام کارشناسان به استان‏ها و ارزیابی فعالیت‏ها و شنیدن پیشنهادات و انتقادات آنها و انتقال آن به مرکز، در برنامه‏ ریزی آموزش برای افراد تاثیرگذار با توجه به ظرفیت مناطق بومی استان‏ها بکوشد.

وی تصریح کرد: اداره کل آموزش‏های تخصصی، موظف به برنامه‏ ریزی برای آموزش‏های تخصصی اقشار تاثیرگذار در امر حکیمانه دین یعنی مبلغان، روحانیان مستقر، ائمه جماعات، روسای تشکل‏های دینی، مداحان و حتی اقشاری غیر از این اقشار مثل دانشجویان، کارگران و اصناف است.

موسوی اظهار داشت: فعالیت‏های اداره آموزش‏های تخصصی با توجه به فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، سیاست‏های ابلاغی به سازمان، برنامه پنج ساله و چشم‏ انداز توسعه به علاوه برنامه جدیدی که حادث می‏شود مثل شعار سال یا اتفاق خاص که در کشور می‏ افتد مثل تبیین جنگ نرم و یا بصیرت برنامه‏ریزی می‏شود.

کارشناس دفتر برنامه‏ ریزی و توسعه آموزش‏های تخصصی معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: برنامه‏ های این اداره طبق شیوه ‏نامه به اداره‏ های مراکز استان‏ها ابلاغ می‏شود.

وی افزود: یکی دو سال اخیر و به خصوص در سال‏ جاری به خاطر تبلیغات پیش آمده رویکرد جدیدی از جمله ترویج و گسترش آموزش غیرحضوری در دستور کار برنامه‏ های اداره کل آموزش‏های تخصصی معاونت آموزش و پژوهش قرار گرفته است.

موسوی با بیان اینکه با رایزنی که با مراکز فرهنگی مثل موسسه پژوهشی امام خمینی (ره) و مجموعه دارالحدیث شد، این مراکز محتوای برنامه‏‏ های خود را در اختیار ما گذاشتند، اظهار داشت: برخی از استان‏ها نسب به چاپ و نشر این محتواها همت گماشته و بین روحانیان خود توزیع کرده‏اند.

کارشناس دفتر برنامه‏ ریزی و توسعه آموزش‏های تخصصی معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی در رابطه با ارزیابی سفر خود به استان سمنان افزود: آنچه که در این سفر مشاهد شد دغدغه‏ مندی و حس مسئولیت بالای کارشناسان استان نسبت به تبلیغ اغنایی است.

وی تصریح کرد: باید آموزش اقشار تاثیر‏گذار ما به گونه برنامه‏ ریزی و اجرا شود که نتیجه آن تبلیغ صحیح و در حد وسع مخاطبانی باشد که مورد هجمه‏ های فرهنگی هستند.

انتهای پیام/2249/ب/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول