اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجمع خیران آمل خبر داد

تحویل ساختمان شیمی درمانی آمل به علوم پزشکی مازندران

مدیرعامل مجمع خیرین شهرستان آمل گفت: تا پایان تابستان امسال، ساختمان شیمی درمانی آمل به دانشگاه علوم پزشکی مازندران واگذار می‌شود.

تحویل ساختمان شیمی درمانی آمل به علوم پزشکی مازندران

مسعود نیک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه پروژه شیمی درمانی در سال 91 با قراردادی میان مجمع خیران شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی مازندران آغاز به کار کرده است، اظهار داشت: این قرارداد شامل 40 درصد پیشرفت با مجمع و 60 درصد سهم دانشگاه به تصویب رسیده است.

وی با بیان اینکه در مراحل اولیه آغاز عملیات اجرایی این مرکز 400 میلیون تومان خدمات رایگان شامل میله‌گرد، شن و ماسه از اصناف و بازاریان دریافت کرده است، تصریح کرد: سقف طبقه اول این مجموعه به اتمام رسیده و طبقه دوم آن نیز تا پایان مرداد به پایان می‌رسد.

نیک‌پور با اشاره به اینکه این پروژه در مساحتی حدود 2 هزار و 400 مترمربع در دو طبقه احداث می‌شود، یادآور شد: این مجموعه دارای یک‌هزار و 100مترمربع طبقه همکف به عنوان مرکز اورژانس و یک‌هزار و100 مترمربع طبقه نخست به عنوان مرکز شیمی درمانی است.

وی ادامه داد: در طبقه دوم حدود 200متر مربع به عنوان مرکز هوا رسانی تعبیه شده که در حال ساخت و اتمام کار است.

نیک‌پور با اعلام اینکه در پایان تابستان با پیشرفت 40 درصد تعهد مجمع به اتمام می‌رسد و این پروژه تحویل دانشگاه علوم پزشکی مازندران می‌شود، گفت: امیدواریم تا پایان سال 92 شاهد افتتاح این پروژه 2.5 میلیارد تومانی تومانی باشیم.

مدیرعامل مجمع خیران آمل از آمادگی این مجمع برای ساخت پروژه‌های مشابه با همکاری مردم و خیران این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: امیدواریم مرکز پرتودرمانی این مرکز نیز در مرحله دوم مرکز شیمی درمانی آغاز به کار کند.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول