اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دامغان:

وهابیان سربازان بلافصل انگلیس هستند / وهابیت در تقابل با دین است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان وهابیان را سربازان بلافصل شیطان بزرگ انگلیس دانست و گفت: استعمار برای تقابل با اسلام از اهرمی به نام وهابیت استفاده کرده است.

وهابیان سربازان بلافصل انگلیس هستند / وهابیت در تقابل با دین است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏ الاسلام مصطفی تقوی در جمع مسئولان هیئت مذهبی شهرستان دامغان در محل هیئت فدائیان حضرت علی (ع) این شهر افزود: استعمار برای تقابل با اسلام از اهرمی به نام دین استفاده کرده است و با اشرافی که به تاریخ ملت مسلمان دارند و با استمساک بر نقاط انحرافی منحرفین گذشته کلمه‏ ای مذهبی جنایی به نام وهابیت ساختند.

وی تصریح کرد: آنها برای اینکه اثرگذاری مخاصمت و جنایاتشان بیشتر شود از این ابزار استفاده کردند که حداقل نتیجه آن این باشد که اجماع جهانی اسلامی علیه انگلیس شیطان رخ نداده و مقابله به مثل نشود و مسلمین کشته و آنها در آرامش بسر ببرند.

تقوی اضافه کرد: اگر چه وهابیان سربازان بلافصل شیطان انگلیس هستند، اما به هر حال برچسب کلمه مسلمان بر روی آنها خورده و بعضاً مأموران مستقیم انگلیس در چهره مفتی‏های وهابی ظاهر می‏شوند اما هرگونه تقابل با آنها مستلزم برخورد با کلمه برادر مسلمان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان در بخش دیگری با اشاره به تخریب حرم مطهر حضرت زینب (س) به دست وهابیان اظهار داشت: انجام این گونه اقدامات تأثیری در اعتقاد شیعه نخواهد گذاشت و ارادت آنها را به آستان حضرتشان بیشتر می‏کند.

تقوی با بیان اینکه باید به صورت ریشه ‏ای با وهابیان مبارزه و مقابله به مثل کرد، افزود: اگر 100 بار تخریب قبور ائمه (ع) به دست دشمنان اسلام تکرار شود، باز هم گنبدی زیباتر خواهیم ساخت و این درد در دل اشقیاء خواهد ماند که اسلام هیچ‏گاه از خاندان پیامبر (ص) جدا نمی‏شود.

انتهای پیام/2249/ب/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول