اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمیرم خبر داد

اجرای طرح تابستانه «آسمانی‌ها» در 33 کانون فرهنگی هنری مساجد سمیرم

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمیرم گفت: طرح اوقات فراغت «آسمانی‌ها» در 33 کانون فرهنگی هنری مساجد سمیرم در حال برگزاری است.

اجرای طرح تابستانه «آسمانی‌ها» در 33 کانون فرهنگی هنری مساجد سمیرم

اصغر بهرامیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم از فعالیت‌های تابستانه کانون‌های فرهنگی مساجد سمیرم خبر داد و اظهار داشت: فعالیت‌های تابستانه کانون‌های فرهنگی مساجد با عنوان «آسمانی‌ها» در 33 کانون فرهنگی هنری مساجد سمیرم در حال برگزاری است.

وی افزود: جوانان و نوجوانان با حضور در این کانون‌ها از کلاس‌های دینی، فرهنگی، هنری، آموزشی  در ایام اوقات فراغت تابستان بهره‌مند می‌شوند.

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمیرم تصریح کرد: انسجام و ساماندهی فعالیت‌ها و برنامه‌های اوقات فراغت، هماهنگ سازی و ایجاد وحدت رویه در برنامه‌ها و فعالیت‌ها و شناسایی ظرفیت‌های کانون‌ها و ارتقای سطح توانمندی آنها و نیز فراهم آوردن زمینه جذب  جوانان و نوجوانان به کانون‌ها از جمله اهداف برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد است.

وی اجرای این طرح را زمینه جذب جوانان و نوجوانان به مساجد دانست و ادامه داد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بستری مناسب برای توسعه فرهنگ دینی در جامعه بوده و همچون سنگری مستحکم در برابر تهاجم فرهنگی دشمن در جنگ نرم است.

به گزارش فارس، شهرستان سمیرم با 120 مسجد و 33 کانون فرهنگی هنری مساجد در فاصله 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/2301/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول