اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر آبادان:

ترکیب اعضای شورای شهر آبادان را افراد توانا تشکیل می‌دهند

عضو شورای اسلامی شهر آبادان گفت: ترکیب اعضای شورای این شهر از افرادی با توانایی‌های مختلف است.

ترکیب اعضای شورای شهر آبادان را افراد توانا تشکیل می‌دهند

عبدالحسین مکوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: ترکیب اعضای شورای شهر ابادان در دوره چهارم نسبت به دوره قبل 90 درصد تغییر کرده است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین ویژگی اعضای شورای چهارم شورای شهر آبادان این است که اعضای آن در بخش‌های مختلف دارای توانایی‌های مختلفی هستند.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان ادامه داد: بر این اساس می‌توان از این ترکیب اعضای شورای شهر در بخش‌های مختلف استفاده و از توانایی‌های آنها بهره برد.

مکوندی تصریح‌کرد: شورای شهر منتخب مردم است و باید عملکردی بسیاری قوی در زمینه‌های مختلف شهری و خدمت‌رسانی به شهروندان داشته باشد.

وی اضافه‌کرد: شورای شهر نباید خود را به شهرداری محدود کند بلکه باید با سایر ادارات و ارگان‌های سطح شهر نیز در تعامل و ارتباط باشد.

عضو شورای شهر آبادان خاطرنشان‌کرد: متاسفانه در گذشته شورا به شهرداری و حوزه عملکرد آن محدود می‌شد و با دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان در سطح شهر ارتباط چندانی نداشت.

مکوندی افزود: در این راستا افزایش ارتباط با دیگر دستگاه‌ها در شهرستان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شورای چهارم شهر آبادان خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد که با تعامل و بهره‌گیری از توان اعضای شورای شهر آبادان شاهد تحولات مناسبی در حوزه‌های مختلف شهری در این شهر در دوره چهارم باشیم.

انتهای پیام/72008/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول