اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا مهر ماه امسال

تعداد هیئت علمی علوم پزشکی خراسان شمالی به 120 نفر می‌رسد

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در حال حاضر 113 عضو هیئت علمی در دانشگاه مشغول به فعالیت هستند که این تعداد تا مهرماه امسال به 120 نفر می‌رسد.

تعداد هیئت علمی علوم پزشکی خراسان شمالی به 120 نفر می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، علی خاکشور اظهار کرد: با توجه به ارتقای مجتمع‌های آموزش عالی علوم پزشکی اسفراین و شیروان به دانشکده‌های پرستاری، به جذب اعضای هیئت علمی جدید نیاز داریم که در فراخوان شهریور ماه نیازهای دانشگاه اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در بیشتر رشته‌ها عضو هیئت علمی داریم، افزود: با این وجود در رشته‌های رادیولوژی و پاتولوژی عضو هیئت علمی نداریم که در هر کدام از این رشته‌ها به 2 نفر نیاز داریم که در فراخوان جذب اعضای هیئت علمی شهریور ماه اعلام می‌شود.

خاکشور همچنین از راه‌اندازی 2 رشته تحصیلی آموزش بهداشت و پرستاری سالمندان در مقطع کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 94ـ93 در این دانشگاه خبر داد.

وی گفت: وزارت بهداشت با راه اندازی این رشته‌ها برای سال آینده و رشته تحصیلی بهداشت محیط در مقطع کارشناسی پیوسته برای مهر ماه امسال موافقت کرده است.

انتهای پیام/63002/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول