اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

پارک جنگلی یاسوج نگینی که به حال خود رها شده/ لزوم ساماندهی اورژانسی پارک جنگلی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بازدید خود از پارک جنگلی یاسوج گفت: وقتی وضعیت یکی از اماکن بزرگ گردشگری استان را دیدم دلم گرفت که باید هرچه زودتر ساماندهی آن آغاز شود.

پارک جنگلی یاسوج نگینی که به حال خود رها شده/ لزوم ساماندهی اورژانسی پارک جنگلی

 سید حسین صابری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: پارک جنگلی یاسوج نگینی در جنوب ایران است که می‌تواند با اندک توجهی جایگزین بسیاری از اماکن گردشگری در این خطه شود.

وی ادامه داد: به صورت اتفاقی و به تنهایی قسمت‌های مختلف پارک را مورد بازدید قرار دادم که متوجه شدم این پارک چه عظمتی دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: متأسفانه این نگین گردشگری مهجور مانده و مورد غفلت واقع شده که باید فکری به حال آن کرد.

صابری افزود: مسئولان گردشگری در نشست کارگروه گردشگری از بعضی کارها در این پارک گفته بودند که امروز متوجه شدم کارهای خوبی در آن‌جا صورت گرفته و به قول خود مسئولان گردشگری مبلغ 900 میلیون تومان در آن‌جا خرج شده است.

این مسئول ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در آن محل ساختمان‌های نیمه‌کاره هم وجود داشت که گفته می‌شود یکی از آن‌ها مربوط به محیط زیست است و بقیه معلوم نیست به چه دستگاهی تعلق دارد.

وی اذعان داشت: باید هر چه زودتر تکلیف این پارک مشخص و ساماندهی آن انجام شود که برای این کار به صورت اورژانسی نشست ساماندهی پارک جنگلی را در هفته آینده آغاز می‌کنیم.

صابری، موقعیت و فضای پارک جنگلی را بسیار بهتر از پارک مهرورزی دانست و بیان داشت: این پارک استعداد جایگزین شدن به جای پارک‌های دیگر شهر یاسوج را دارد چرا که به اندازه 10 تا 12 درجه خنک‌تر از سایر نقاط شهر یاسوج است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با توصیه به اصحاب رسانه برای تهیه گزارش از این پارک برای معرفی و شناسایی، عنوان کرد: همه جا مشکلات توسط اصحاب رسانه مورد توجه قرار می‌گیرد که به نظر من این پارک با عظمتی که دارد نباید مورد بی‌توجهی قرار گیرد.

وی، شهر یاسوج را مقصدی خوب برای گردشگران در فصول سال به خصوص تابستان دانست و متذکر شد: به عنوان پیشانی و مرکز استان لازم است اماکن گردشگری شهر یاسوج تجهیز شوند.

توجه بیشتر به تکمیل زیرساخت‌ها و غافل نشدن از بحث بهداشت در اماکن گردشگری از دیگر توصیه‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه صنعت گردشگری در این استان بود.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول