اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان‌شرقی:

پارک جنگلی شهرستان ملکان همزمان با عید سعید فطر افتتاح می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی از افتتاح پارک جنگلی شهرستان ملکان همزمان با عید سعید فطر خبر داد.

پارک جنگلی شهرستان ملکان همزمان با عید سعید فطر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملکان، تراب محمدی صبح امروز در شهرستان ملکان از افتتاح پارک جنگلی شهرستان ملکان همزمان با عید سعید فطر خبر داد و اظهار کرد: این پارک جنگلی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال ساخته و تجهیز شده است.

وی با اشاره به تجهیزات را‌ه‌اندازی شده در پارک جنگلی ملکان افزود: نمازخانه‌های بانوان و آقایان، سرویس‌های بهداشتی و بوفه در این پارک احداث شده است.

محمدی از برق رسانی و محوطه‌سازی در این مجموعه خبر داد و یادآور شد: 38 واحد آلاچیق در فضای پارک جنگلی ملکان به منظور تامین رفاه گردشگران و بازدیدکنندگان از این تفرجگاه احداث شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با بیان اینکه این پارک جنگلی با بهره‌برداری در عید سعید فطر آماده استفاده عموم مردم و گردشگران خواهد بود، یادآور شد: پارک جنگلی ملکان در مدت دو سال احداث و تجهیز شده است.

محمدی با اشاره به جاذبه‌های طبیعی و تاریخی متعدد ملکان که سالانه گردشگران بسیاری را به این شهرستان جذب می‌کنند، خاطرنشان کرد: قلعه بختک لیلان، پل دختر، مسجد جامع و پل آجری لیلان از آثار تاریخی و نیز آب معدنی شورسو و طبیعت بکر و مناظر دیدنی از جمله جاذبه‌های طبیعی این شهرستان هستند.

انتهای پیام/60002/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول