اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هیئت‌های مذهبی استان قم خبر داد

شرکت 2500 نفر در آزمون فرهنگی معنوی هیئت‌های مذهبی

دبیر شورای هیئت‌های مذهبی استان قم گفت: برای بالا بردن سطح معلومات هیئت‌های مذهبی هر سال آزمونی اعتقادی ـ دینی برگزار می‌شود که امسال 2 هزار و 500 نفر در این آزمون شرکت می‌کنند.

شرکت 2500 نفر در آزمون فرهنگی معنوی هیئت‌های مذهبی

محمدعلی بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری سومین آزمون بزرگ فرهنگی معنوی هیئت‌های مذهبی استان قم بیان داشت: برگزاری چنین آزمونی از سال 87 با 300 شرکت کننده آغاز شد و اکنون این تعداد به 2 هزار و 500 شرکت‌کننده رسیده است.

دبیر شورای هیئت‌های مذهبی استان قم از عمومی بودن این آزمون بدون در نظر گرفتن سن و جنسیت خبر داد و گفت: شرکت کنندگان جزوه‌های آموزشی که از قبل تهیه شده را مطالعه کرده و سپس در آزمون به سئوالات پاسخ می‌دهند.

وی سئوالات آزمون را شامل مسائل اعتقادی، قرآن و احکام ذکر کرد و گفت: آموزش این مسائل برای جوانان بسیار مفید است و می‌تواند کاربردی باشد.

بختیاری‌زاده گفت: برای جلوگیری از بی‌نظمی سئوالات آزمون به دو شیوه تنظیم شده است و سئوالات هر شرکت‌کننده با دیگری متفاوت است.

وی هدف از برگزاری چنین آزمون‌هایی را وحدت رویه علمی در هیئت‌ها دانست و گفت: بالا رفتن سطح علمی و اعتقادی از اهداف برگزاری این آزمون است.

دبیر شورای هیئت‌های مذهبی استان قم خاطرنشان کرد: در پایان به 100 نفر از برگزیدگان کمک هزینه سفر عتبات عالیات اهدا می‌شود.

سومین آزمون بزرگ فرهنگی معنوی هیئت‌های مذهبی استان قم ساعت 16 روز جمعه 11 مرداد ماه در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78005/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول