اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد شهرستان بویراحمد:

سرکشی از مددجویان از برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی بویراحمد است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بویراحمد گفت: سرکشی از مددجویان نهادهای حمایتی از برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی بویراحمد است.

سرکشی از مددجویان از برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی بویراحمد است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز کارشناسان بهزیستی شهرستان بویراحمد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان و جمعی از کارکنان این اداره از مددجویان بهزیستی شهرستان بویراحمد بازدید کردند.

سیدسالار احمدی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: با توجه به این‌که بازدید و سرکشی از مددجویان نهادهای حمایتی از برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی شهرستان است، از این‌رو باید کلیه مسئولان نسبت به این مسئله احساس تکلیف کنند و در کلیه ایام سال از جمله در ماه مبارک رمضان دست نیازمندان و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی را بگیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بویراحمد در ادامه تصریح کرد: هر یک از نهادهای حمایتی در قالب‌های مختلف از مددجویان خود سرکشی و بازدید می‌کنند که حرکتی معنوی و فرهنگی ارزشمندی است که باید به صورت مداوم اجرا شود.

وی، در دیدار از مددجویان تحت حمایت بهزیستی این شهرستان مشکلات آن‌ها از نزدیک بررسی و به منظور رفع نیازمندی‌های مددجویان مقادیری اقلام فرهنگی و مصرفی از سوی این اداره به خانواده‌های نیازمند اهداء شد.

رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان بویراحمد هدف از توزیع و اهداء اقلام در بین نیازمندان را احیاء ارزش‌های دینی، ایجاد حس همدلی بین اقشار مختلف جامعه و همنشینی با فقرا و نیازمندان عنوان کرد.

احمدی با بیان این‌که سازمان بهزیستی در ماه مبارک رمضان با اجرای طرحی در قالب طرح کرامت مددجویان با حضور مسئولان از مددجویان نیازمند این نهاد سرکشی و بازدید می‌کنند، گفت: اهداف این طرح رسیدن به خودباوری و پایین آوردن سطح توقعات افراد جامعه و مسئولان است.

این مسئول شهرستانی سرکشی و بازدید و رفع مشکلات نیازمندان در کلیه فصول سال خصوصا در ماه مبارک رمضان را از برنامه‌های مهم و ارزشمند مسئولان و نهادهای حمایتی عنوان کرد و گفت:  انتظار می‌رود مسئولان در این ایام نسبت به نیازمندان و ایتام توجه و اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

احمدی با تاکید بر این‌که سرکشی از نیازمندان نباید تنها در ماه مبارک رمضان باشد، اذعان کرد: کلیه مسئولان و نهادها باید نسبت به رفع مشکلات نیازمندان احساس تکلیف کنند و هیچ‌گاه آن‌ها را فراموش نکنند.  

انتهای پیام/82011/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول