اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز خبرنگار

تقدیر نماینده مردم چابهار از عملکرد خبرگزاری فارس در سیستان و بلوچستان

نماینده مردم چابهار، نیکشهر و کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی گفت: فارس با تعامل و ارتباط مستمر با مسئولان، اخبار حوزه انتخابیه اینجانب را شفاف و به موقع اطلاع‎رسانی کرده است.

تقدیر نماینده مردم چابهار از عملکرد خبرگزاری فارس در سیستان و بلوچستان

یعقوب جدگال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: خبرنگاران پل ارتباط مسئولان و مردم هستند و انعکاس رویدادهای جامعه به صورت شفاف و درست، مسئولیت سختی است که برعهده خبرنگاران قرار داده شده است.

نماینده مردم چابهاردر مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خوشبختانه رسانه‎ها و مطبوعات استان در چند سال اخیر همگام با مسؤولان استانی برای پیشرفت، شکوفایی استان در عرصه‌های مختلف خوب درخشیده‌اند.

وی بر تعامل همه مسئولان با خبرنگاران تاکید کرد و گفت: مسئولان خبرنگاران بازوان توانمند خود ببیند و عملکرد خود را صریح و شفاف به آنها اعلام کنند.

جدگال با بیان اینکه خبرگزاری فارس همیشه در زمینه اطلاع رسانی به موقع پیشتاز بوده است، ادامه داد: این رسانه در استان تعامل بسیار خوبی با نمایندگان مجلس داشته و عملکرد حوزه انتخابیه آنها را به خوبی، شفاف و به موقع اطلاع رسانی کرده است.

وی افزود: فارس وسیله‌ رسا و گویای جامعه اسلامی به ویژه برای مجلس و دولت است که امیدوارم این تعامل همچنان مستمر و همیشگی باشد.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: مسئولان با ارائه عملکرد شفاف و درست خود باید با خبرنگاران تعامل و همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/75004/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول