اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال92

37 روستای دشت‌سر مازندران از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند

بخشدار دشت سر مازندران گفت: تا پایان سال‌جاری37 روستای دشت‌سر مازندران از توابع شهرستان آمل از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

37 روستای دشت‌سر مازندران از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید محمد حسنی ظهر امروز در نشست با دهیاران بخش دشت‌سر با اشاره به تازه تاسیس بودن این بخشداری اظهار داشت: ایجاد بخشداری و در کنار آن ایجاد شهر جدید بابکان در این منطقه زمینه‌های توسعه این منطقه را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه این منطقه در طول سال‌ها از نعمت گاز بهره‌مند بوده است، یادآور شد: بسترهای گازرسانی به این روستاها فراهم شده است.

حسنی با اعلام اینکه گازرسانی به 37 روستای این منطقه را به جد پیگیری می‌کنیم، افزود: نصب علمک گاز در این منطقه به زودی آغاز می‌شود و امیدواریم تا هفته دولت امسال بخشی از این روستاها از جمله ساختمان بخشداری از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه بقیه روستاها نیز تا پایان امسال از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند بر همکاری اهالی روستاها در این زمینه تاکید کرد.

بخشدار دشت‌سر آمل با بیان اینکه دهیاران زمینه مشارکت روستاییان برای عقب نشینی نصب علمک و عبور لوله گاز را فراهم کنند، افزود: این امر موجب تسریع در اجرای فرآیند گازرسانی می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت دهیاران در این روستاها بیان داشت: وظایف دهیاران حفظ و حراست از روستاها است و برای عمران و آبادانی روستاها دهیاران باید به وظایف خود آگاه باشند.

حسنی با اعلام اینکه دهیاران باید برای روستاهای خود برنامه‌ریزی داشته و طرح‌های توسعه ارائه دهند، گفت: در زمینه‌ توسعه گردشگری این دهیاران هستند که با شناخت توانمندی‌ روستاها از این نعمت‌ها استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه دهیاران در رسیدگی به امورات مردم در محل کار خود حاضر باشند، افزود: همدلی دهیاران با اعضای شورا می‌تواند با ایجاد زمینه‌های تعاملی به توسعه روستا کمک کند.

بخشدار دشت‌سر با اشاره به اینکه دهیاران به بودجه‌ریزی توجه ویژه داشته باشند، خاطرنشان کرد: مستندسازی فعالیت دهیاری‌ها باید به صورت مرتب صورت گیرد.

انتهای‌پیام/86011/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول