اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سرای روزنامه‌نگاران کرمان خبر داد

عضویت 400 نفر در سرای روزنامه‌نگاران کرمان

مسئول سرای روزنامه‌نگاران استان کرمان گفت: 400 نفر به عضویت سرای روزنامه‌نگاران کرمان درآمدند.

عضویت 400 نفر در سرای روزنامه‌نگاران کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام اکبر سلطانی پیش از ظهر امروز در نشست شورای سرای روزنامه‌نگاران استان کرمان با استاندار کرمان با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: سرای روزنامه‌نگاران استان کرمان از سه ماه قبل آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به اینکه سرای روزنامه‌نگاران کرمان یازدهمین استانی است که راه‌اندازی شده، افزود: بازدید و سرکشی از دفاتر نشریات در هر هفته و برگزاری نشست‌ها از جمله برنامه‌های سرای روزنامه‌نگاران استان کرمان است.

مسئول سرای روزنامه‌نگاران استان کرمان از عضویت 400 نفر در این مجموعه خبر داد و ابراز داشت: کارت شناسایی برای اعضای سرای روزنامه‌نگاران به صورت سراسری از سوی سرای روزنامه‌نگاران وزارت ارشاد صادر می‌شود.

سلطانی با اشاره به اینکه تاکنون 19 سرای روزنامه‌نگاران در ایران راه‌اندازی شده است، بیان داشت: سرای روزنامه‌نگاران در زمینه مسکن خبرنگاران پیگیری‌هایی را انجام می‌‌دهد.

وی خواستار راه‌اندازی و احداث مجتمع رسانه‌ای در استان کرمان شد و افزود: سرای روزنامه‌نگاران استان کرمان سفر زیارتی مشهد مقدس با اقساط 12 ماهه را برای اصحاب رسانه پیش‌بینی کرده است.

انتهای پیام/2446/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول