اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شاهرود خبر داد

اجرای طرح شبکه اجتماعی- تبلیغی هیئت‏های مذهبی در شاهرود

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شاهرود از اجرای موفقیت‏آمیز طرح شبکه اجتماعی- تبلیغی هیئت‏های مذهبی (طرح فلاح) ویژه ماه مبارک رمضان در پرجمعیت‏ترین منطقه امدادی شاهرود خبر داد.

اجرای طرح شبکه اجتماعی- تبلیغی هیئت‏های مذهبی در شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد شهرستان شاهرود، اکبر شبان‏زاده با اشاره به اینکه این طرح با رویکرد شبکه‏سازی اجتماعی- تبلیغی مبتنی بر رویکرد امداد محله‏ها به انجام رسیده است، گفت: تأکید بر بهبود و اصلاح سبک زندگی، منظور کردن موضوعات متناسب با سال حماسه سیاسی و اقتصادی در محتوای فعالیت، انسجام‏بخشی از اقدامات طرح فلاح است.

وی اجتناب از اجرای فعالیت‏های غیرمنسجم، تأکید بر انطباق موضوعات مطروحه با نیازهای اساسی و بومی و همچنین ساماندهی نحوه گزارش اجرای طرح فلاح در قالب کاربرگ مشخص را از دیگر رویکردهای اجرای این طرح بیان کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شاهرود با بیان اینکه این طرح در ماه مبارک رمضان سال جاری با تشکیل هیئت‏های خانگی در قالب جلسات قرآن زنان در پرجمعیت‏ترین مناطق امدادی کلید خورد، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح، ارتقای سطح تقوا، بصیرت و ولایت، فراگیری تکالیف شوهر نسبت به زن و بالعکس، حقوق والدین به فرزندان و بالعکس، حق‏الناس، دروغ، مهدویت و انتظار، اصلاح الگوی مصرف، ذکر روضه و عزای اهل بیت (ع) بوده است.

وی یادآور شد: با توجه به علاقه‏مندی اعضای هیئت‏های خانگی و همچنین انجام هماهنگی‏های واحد فرهنگی و کارشناس آموزش خانواده و برنامه‏ریزی‏های حساب شده و اصولی، این هیئت مبادرت به برپایی مراسم شب‏های قدر و اقامه احیا به صورت عمومی با حضور بیش از 300 نفر شرکت‏کننده کرد.

شبان‏زاده ضمن قدردانی از فرمانداری، شورای شهر و خیران شهرستان شاهرود که در برگزاری مراسم احیای شب‏های قدر در این هیئت خانگی که به نام حضرت زهرا (س) زینت گرفته را از عنایات خداوند متعال و ائمه اطهار (ع) دانست.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: تهیه اقلامی مانند موکت، وسایل پذیرایی، کتاب دعا از جمله قرآن و دعای جوشن کبیر و ... برای این هیئت به انجام رسیده و امیدواریم به زودی اقلام ضروری دیگری که مورد نیاز هیئت برای ادامه فعالیت است توسط خیران عزیز تهیه شود.

وی ابراز داشت: مراسم احیای شب‏های قدر 19، 21 و 23 در این هیئت با استقبال عموم مردم ساکن در آن منطقه بسیار پر شور و با معنویت خاصی برگزار شد و امیدواریم بتوانیم با عنایت خاصه حضرت زهرا (س) فعالیت‏های این هیئت را با رونق و محتوای علمی و فرهنگی بیشتری ادامه دهیم.

انتهای پیام/2249/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول