اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال جاری تاکنون صورت گرفت

مصرف 360 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: از آغاز سال جاری تاکنون در خراسان جنوبی 360 میلیون مترمکعب گاز طبیعی مصرف شده است.

مصرف 360 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در خراسان جنوبی

حسن افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: از آغاز سال جاری تاکنون پروژه گازرسانی به شهر ارسک و چهار روستای کلاته‌ملک، مهدیه، افغو و حجت‌آباد در خراسان جنوبی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه‌ها 85 کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع استفاده شده است، تصریح کرد: از آغاز سال جاری در خراسان جنوبی تعداد دو ایستگاه تقلیل فشار شهری و دو ایستگاه حفاظت کاتدیک اجرا شده است.

نصب 1166 علمک گاز در خراسان جنوبی از آغاز امسال

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از نصب یک‌هزار و 166 علمک گاز در سال‌ جاری خبر داد و افزود: از آغاز سال جاری تاکنون در خراسان جنوبی یک‌هزار و 179 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

افتخاری متذکر شد: عملیات اجرایی خط تغذیه و شبکه توزیع گازرسانی به شهرهای سربیشه و مود در دست انجام است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد، ادامه داد: در بخش گازرسانی به روستاها در حال حاضر گازرسانی به 26 روستا صورت گرفته است.

بهره‌مندی 16.5 درصد جمعیت روستایی خراسان جنوبی از نعمت گاز

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: تاکنون گازرسانی به روستاهایی که دارای طرح هادی و در فاصله حداکثر 15 کیلومتری شبکه گاز قابل برداشت از شهرهایی که گازرسانی شده‌اند، قرار داشته از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

افتخاری با بیان اینکه در خراسان جنوبی در حال حاضر 60 روستا از گاز طبیعی استفاده می‌کنند، یادآور شد: با گازرسانی به این روستاها 16.5 درصد جمعیت روستایی خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به بخش گازرسانی به صنایع و واحدهای صنعتی اضافه کرد: گازرسانی به محور صنعتی فردوس و شهرک صنعتی سرایان در دست اقدام است.

مصرف 150 هزار مترمکعب گاز طبیعی در شهرک‌های صنعتی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی اذعان داشت: گازرسانی در بخش واحدهای صنعتی پس از عقد قرارداد و مقدمات لازم در برنامه قرار می‌گیرد.

افتخاری گفت: در حال حاضر شهرک‌های صنعتی در شهرهای بیرجند، قاین و فردوس از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: از آغاز سال جاری تاکنون 150 هزار مترمکعب گاز طبیعی در شهرک‌های صنعتی و صنایع عمده (غیر سیمان) مصرف شده است.

فعال بودن تمام پروژه‌های بهره‌مند از نعمت گاز در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی متذکر شد: از آغاز سال جاری تاکنون در سطح استان بیش از 360 میلیون مترمکعب گاز طبیعی مصرف شده است.

افتخاری با اشاره به اینکه تمامی پروژه‌های گازرسانی در خراسان جنوبی توسط شرکت گاز این استان فعال بوده است، یادآور شد: تاکنون با توجه به مدیریت صورت گرفته در خراسان جنوبی هیچ‌گونه پروژه‌ای تعطیل نشده است.

انتهای پیام/69021/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول