اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورا شهر اهواز:

کتانباف یکی از گزینه‌های جدی شهرداری آینده اهواز است

عضو شورای شهر اهواز گفت: چند گزینه برای تصدی کرسی شهرداری اهواز انتخاب شده‌اند که کتانباف شهردار فعلی اهواز نیز یکی از این گزینه‌ها است.

کتانباف یکی از گزینه‌های جدی شهرداری آینده اهواز است

احمد باورصاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: 12 شهریور شورای شهر اهواز به طور رسمی کار خود را آغاز می‌کند و اگر تا این روز اعضای شورا در رابطه با انتخاب شهردار به توافق نرسند یک سرپرست از میان کارکنان رسمی شهرداری انتخاب می‌شود.

وی در رابطه با انتخاب شهردار گفت: گزینه‌های مختلفی برای ریاست شهرداری اهواز وجود دارد که در طی جلساتی با آن‌ها در رابطه با برنامه‌ها و راهکار‌هایشان صحبت می‌شود و بعد از رایزنی اعضای شورا، یک گزینه انتخاب می‌شود.

عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه کتانباف هم جز گزینه‌های انتخابی شورا برای شهردار شدن است تصریح کرد: داشتن برنامه‌ای بلند مدت برای شهر، تخصص، هوشمندی و نگاه درست به مشکلات از ویژگی‌های یک شهردار خوب است که امیدوار هستیم بتوانیم با رعایت عدالت اولویت اول شورای شهر را که انتخاب شهردار است به سرانجام برسانیم.

وی در زمینه انتخاب ریاست شورا خاطر نشان کرد: از مدتی پیش اعضای شورا جهت شناخت و برقراری ارتباط با همدیگر در جلسات متعدد به بحث و گفت‌و‌گو و همچنین به رایزنی در مورد انتخاب ریاست شورا پرداخته‌اند و در حدود پنج نفر از اعضای شورا آمادگی خود را برای ریاست انتخاب کرده‌اند.

باورساد اضافه کرد: امیدوارم در حین این گفت‌و‌گوهایی که در جلسات 21 نفره صورت می‌گیرد تصمیمات خوبی در خصوص امور مهمی چون انتخاب ریاست شورا و شهردار صورت بگیرد و افرادی اصلح برای تصدی این سمت‌ها انتخاب شوند.

انتهای پیام/72011/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول