اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم مطرح کرد

پرداخت فوق‌العاده ایثارگری به کارکنان و مستمری بگیران شهرداری‌های قم

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گفت: با ابلاغ مشاور وزیر در امور ایثارگران و مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت کشور پرداخت فوق‌العاده ایثارگری کارکنان و مستمری بگیران شهرداری‌های استان در سال جاری عملیاتی شده و پرداخت می‌شود.

پرداخت فوق‌العاده ایثارگری به کارکنان و مستمری بگیران شهرداری‌های قم

مهدی متقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در راستای اجرای ماده 51 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام و برای ترمیم حقوق این عزیزان این اقدام با ابلاغ مشاور وزیر در امور ایثارگران و مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت کشور پرداخت فوق‌العاده ایثارگری باید با درج ردیف جداگانه با عنوان «فوق‌العاده ایثارگری موضوع ماده 51 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران» در حکم حقوق و فیش پرداختی کارکنان مشمول شهرداری‌ها لحاظ شود.

وی بیان کرد: در راستای تکریم و پاسداشت این عزیزان، این افزایش حقوق مد نظر قرار گرفته و با تاکید و ابلاغ مذکور و نظارت این اداره کل اقدامات اجرایی در این زمینه به عمل آمده و گزارش نحوه اقدامات شهرداری‌ها بررسی و به وزارت کشور اعلام می‌شود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم با اشاره به اینکه مشمولین در این ابلاغیه شامل جانبازان 25 درصد و بالاتر، آزادگان و فرزندان شهدا است گفت: با استناد به بند دوم ماده 51 قانون مذکور این افزایش شامل کسانی که در اثر از کار افتادگی کلی که از حقوق حالت اشتغال برخوردار شده‌اند نمی‌شود.

وی با بیان اینکه بخشنامه مورد نظر به شهرداری‌های استان ابلاغ شده است بیان کرد: درج در احکام حقوقی و پرداخت این افزایش حقوق مستند به اختیارات واگذارشده بند الف ماده 44 قانون برنامه پنجم کشور لازم الاجرا بوده و باید به مشمولین قانون مذکور پرداخت شود.

انتهای پیام/2258/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول