اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهار ماهه نخست سال جاری صورت گرفت

صادرات بیش از 48 میلیون دلار کالاهای مشمول استاندارد از استان اصفهان

مدیرکل استاندارد استان اصفهان گفت: طی چهار ماهه نخست سال جاری بیش از 48 میلیون دلار کالاهای مشمول استاندارد از استان اصفهان صادر شده است.

صادرات بیش از 48 میلیون دلار کالاهای مشمول استاندارد از استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی استاندارد اصفهان، غلامحسین شفیعی اظهار کرد: طی 4 ماهه نخست سال جاری، این اداره کل فقط در شهرستان کاشان، ده‌ها قلم کالای صادراتی به ارزش بیش از 48 میلیون دلار با نظارت استاندارد به خارج از کشور صادر شد.

وی افزود: کارشناسان و بازرسان استاندارد در بخش صادرات اداره کل در شهرستان کاشان در طی چهار ماه اخیر بر صادرات بیش از دو میلیون و 700 هزار مترمربع فرش ماشینی، 170 هزار مترمربع کاشی و سرامیک، 15 هزار دست لنت ترمز خودرو،  4 هزار دستگاه کولر آبی، 300 هزار لیتر انواع آب میوه و نوشابه، انواع لوله‌های چدنی، اجاق گازهای خانگی به ارزش بیش از 48 میلیون دلار به خارج از کشور صادر شد.

مدیرکل استاندارد استان اصفهان با ذکر این نکته که کالاهای فوق الذکر به بیش از 20 کشور دنیا اعم از ژاپن، استرالیا، انگلستان، فرانسه، اسپانیا، اتریش، کانادا، عربستان، هندوستان و دیگر کشورها صادر شده است، افزود: استاندارد بودن کالاهای داخلی مطالبه اصلی مقام معظم رهبری است و معظم له طی سالیان اخیر در فرمایشات خود بر ارتقای کیفیت کالاها و تولیدات با کیفیت داخلی تاکید فرموده‌اند.

وی هدف و چشم انداز سازمان ملی استاندارد را بر اساس دستورات مقام معظم رهبری، بالابردن کیفیت تولیدات داخلی برشمرد تا حدی که از لحاظ کیفی یا برتر از محصولات خارجی و یا همسطح آن باشد و گفت: انشاالله روزی را شاهد باشیم که هموطنان عزیزمان صرفاً کالاهای ایرانی را مصرف کرده و ایران به عنوان یکی از بزرگترین صادرکنندگان کالاهای با کیفیت به اقصی نقاط جهان و در همه زمینه‌ها شناخته شود. 

انتهای پیام/63001/س/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول