اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنگاری در قم

انجمن صنفی خبرنگاران قم طی یک سال فعالیت خود توانسته است اقداماتی در راستای ارائه خدمات مطلوب به اصحاب رسانه از جمله برگزاری دوره‌های آموزشی با حضور مدیرعامل خبرگزاری فارس انجام دهد.

برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنگاری در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، انجمن صنفی خبرنگاران قم در چهارم مردادماه سال گذشته با نظارت نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مجمع عمومی خود را برگزار و پس از تصویب اساسنامه اعضای هیئت‌مدیره خود را تعیین کرد.

طی یک سال فعالیت این انجمن صنفی، فعالیت‌های گوناگونی در راستای خدمت‌رسانی بهتر به خبرنگاران صورت گرفته که در نخستین گام دیدارهایی با مقامات کشوری و استانی مانند رئیس جمهور، استاندار و نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت.

یکی از اقدامات این انجمن ثبت‌نام برای اعطای کارت، استفاده از تسهیلات اقامتی در شهرهای مختلف است که می‌توان تنها با پرداخت حدود 15 هزار تومان در هر شب از اقامتگاه‌های موجود در شهرهایی چون بندرعباس، یزد، سرعین و استان گیلان استفاده کنند.

اقداماتی برای بیمه تکمیلی اعضا با پرداخت سالانه 100 هزار تومان، تخفیف و پرداخت قسطی بیمه شخص ثالث اتومبیل، تهیه و توزیع سبد غذایی رایگان در مناسبت‌هایی چون ماه رمضان و ... از جمله برنامه‌های انجمن صنفی خبرنگاران طی مدت فعالیت یک ساله است.

برگزاری دوره‌های آموزشی خبری و عکاسی با حضور چهره‌های مطرح خبری ایران مانند مدیرعامل خبرگزاری فارس از دیگر اقدامات انجمن صنفی خبرنگاران محسوب می‌شود.

پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هم این انجمن با دعوت از هشت نفر کاندیداهای احتمالی، نشست‌های خبری با حضور اصحاب رسانه برگزار کرد؛ تاسیس و ثبت شرکت تعاونی مسکن در اواخر سال گذشته یکی از اقدامات مهم انجمن صنفی محسوب می‌شود.

گفتنی است 100 نفر از اصحاب رسانه در قم عضو انجمن صنفی خبرنگاران هستند.

انتهای پیام/78004/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول