اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور توسعه امور قرآنی

تبلیغات اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی البرز تفاهمنامه امضا کردند

ظهر امروز با حضور اصحاب رسانه البرز تبلیغات اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی این استان تفاهم‌نامه‌ای را به منظور توسعه امور قرانی امضا کردند.

تبلیغات اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی البرز تفاهمنامه امضا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در این مراسم که ظهر امروز و با حضور خبرنگاران در دفتر معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز برگزار شد بر توسعه امور قرآنی و دینی و هم‌افزایی این مهم تأکید فراوان شد.

توسعه و ترویج معارف اسلامی، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی و تعامل حداکثری استفاده قانونی دو دستگاه به منظور نشر معارف و فرهنگ مقدس قرآن کریم، تعمیق ارزش‌های دینی و مذهبی جامعه هدف دانشجویان، کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از مهمترین مصوبات این تفاهم‌نامه بود که به امضای دو طرف رسید.

بر این اساس و در راستای تعاملات ایجاد شده معاونت دانشگاه علوم پزشکی براساس نیازسنجی‌های کارکنان و داشنجویان فضاسازی‌هایی را در جهت ایجاد نمایشگاه مشترک کتاب و عکس و همچنین فضاسازی مناسب جهت برگزاری کرسی تلاوت متعهد شده است.

تعامل و هماهنگی به منظور برگزاری گفتمان‌های دینی در دانشگاه، تهیه جدول و لیست سایت‌های مذهبی و مراجع تقلید و ارسال به دانشگاه، هماهنگی اعزام قاری جهت برگزاری کرسی تلاوت، تهیه فرمت طرح تلاوت و مفاهیم قرآنی، هماهنگی اعزام اساتید حوزه نهج البلاغه و ... از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه بود.

انتهای پیام/2302/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول