اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج رسانه قزوین مطرح کرد

دعوت از خبرنگاران قزوین برای عضویت در سازمان بسیج رسانه

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین از خبرنگاران استان برای عضویت در این سازمان دعوت کرد.

دعوت از خبرنگاران قزوین برای عضویت در سازمان بسیج رسانه

محمد سرباز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از تمام اصحاب رسانه، نشریات مکتوب و مجازی و تمام عوامل فعال خبری در استان برای عضویت در سازمان بسیج رسانه دعوت کرد.

سرباز اظهار داشت: هدف این سازمان ایجاد جبهه بزرگ رسانه‌ای بسیار هوشمند‌تر از گذشته برای جمهوری اسلامی ایران در برابر جبهه استکبار جهانی با همکاری عوامل خبری است.

وی تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه با وجود تازه‌ تأسیس بودن، از گذشته با عناوین دیگری فعال بوده و مجموعه سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین ارتباط خود را با عوامل رسانه حفظ کرده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه قزوین اضافه کرد: سپاه جزو معدود نهادهایی است که ارتباط گسترده‌ای با قشر عظیم و خدمتگذار خبرنگار در سطح استان دارد و از این پس در قالب سازمان بسیج رسانه فعالیت بیشتری دارد.

*اعلام پیام ایستادگی در برابر استکبار

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین اعلام پیام ایستادگی ایران در برابر استکبار را وظیفه خبرنگاران دانست.

سرباز با اشاره به فروپاشی نظام کمونیسم در دهه 60 تصریح کرد: این گونه نظام‌ها روز به روز در حال ضعیف شدن هستند و سعی دارند نظام جمهوری اسلامی ایران را با مشکل مواجه کنند تا ضعف خود را در خفا نگه دارند و مدتی هر چند کوتاه بر عمر خود بیفزایند.

وی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی رسانه‌ها خطیرترین وظیفه را در راستای رساندن پیام موفقیت‌های نظام به مردم دیگر ملت‌ها بر عهده دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه آنچه دنیا را تحت تأثیر قرار داده، پیام انقلاب است، اذعان کرد: جمهوری اسلامی ایران از نظر قدرت نرم از آمریکا بالاتر است؛ چراکه انقلاب و نظام اسلامی توانسته افکار مردم دنیا را تحت تأثیر قرار دهد.

سرباز بیان کرد: چنانچه فعالیت‌های رسانه در راستای اعتلای نظام و انقلاب و حمایت از ولایت فقیه انجام شود، ثواب جهاد در راه خدا را دارد.

وی عنوان کرد: فراگیر کردن نظام اسلامی، شیعی و ولایی در سطح دنیا کار انبیا بوده است و خبرنگاران هم باید به تأسی از آنان با تلاش و مجاهدت در این عرصه وظیفه خطیر خود را به انجام برسانند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: رسانه‌ها باید بتوانند خوشبینی لازم را بر مبنای جمهوری اسلامی در میان مردم دنیا ایجاد کنند تا زمینه عبور کشور از پیچ تاریخی و همراه کردن دنیا با ایران در طی این مسیر فراهم شود.

انتهای پیام/77011/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول