اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس سازمان بهزیستی:

بودجه دولتی برای ارائه خدمات به مددجویان بهزیستی کافی نیست

مشاور رئیس سازمان بهزیستی با اذعان به اینکه بودجه دولتی برای ارائه خدمات به مددجویان بهزیستی کافی نیست، خواستار مشارکت مردمی در اجرای برنامه‌‏های این نهاد حمایتی شد.

بودجه دولتی برای ارائه خدمات به مددجویان بهزیستی کافی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط  عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، حجت‌‏الاسلام والمسلمین علی پهلوان در مراسم تودیع و معارفه ذی‏حساب و معاون ذی‏حساب اداره کل بهزیستی استان سمنان که در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد، با بیان اینکه اداره بهزیستی به عزیزترین و مظلوم‏ترین قشر جامعه خدمات ارایه می‏‌دهد، اظهار داشت: برخی از مددجویان بهزیستی پناهگاهی جز خداوند ندارند و تمام امید آنها پس از توکل به خدا به این سازمان است.

مشاور رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه بودجه دولتی برای ارائه خدمات به مددجویان بهزیستی کافی نیست، خواستار مشارکت مردمی در این زمینه شد و بحث مالی را در بهزیستی مهم دانست.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان سمنان نیز فعالیت بهزیستی را در ارایه خدمات گسترده خواند و اظهار داشت: فعالیت در بهزیستی توفیق الهی است.

محمد آقایی با اشاره به اینکه همکاران ذی‏حساب سازمان امور اقتصادی و دارایی برای ارایه خدمات بهتر و مشاوره در دستگاه‏‌های اجرایی مشغول فعالیت هستند، عنوان کرد: وجود ذی‏حساب در دستگاه‏‌های اجرایی ضروری است.

وی از همه مسئولان و کارکنان در دستگاه‏‌های اجرایی خواستار پیروی از قانون شد.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان سمنان هم با بیان اینکه فعالیت پرسنل بهزیستی از حساسیت بالایی برخوردار است، افزود: فشار کاری این افراد هم زیاد است.

محمود منطقی خواستار ارتباط بیشتر سازمان امور اقتصادی و دارایی با اداره کل بهزیستی استان سمنان شد و گفت: امیدواریم در کنار همدیگر بتوانیم گام‏های مثبت دیگری برداریم.

وی در خاتمه خواستار ارائه پیشنهادات برای خدمت‏‌رسانی بهتر به گروه هدف اداره کل بهزیستی استان سمنان شد.

گفتنی است؛ در این مراسم که با حضور مسئولان سازمان امور اقتصادی و دارایی استان سمنان و مسئولان و پرسنل اداره کل بهزیستی برگزار شد، از زحمات محمدرضا کاظمی قدردانی شد و رحمت‌‏الله ثانی به عنوان ذی‏حساب و احسانی به عنوان معاون ذی‏حساب اداره کل بهزیستی استان معرفی شدند.

انتهای پیام/2249/ط/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول