اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خبر داد

برپایی اجتماع عظیم عزاداران در سالگرد شهادت امام صادق (ع)

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ عزاداران در روز شهادت امام صادق (ع) در مشهد گفت: این اجتماع، حرکتی اجتماعی فرهنگی است که معرفت و ارادت به سیره اهل‌بیت (ع) را در جامعه گسترش می‌دهد.

برپایی اجتماع عظیم عزاداران در سالگرد شهادت امام صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سید محمود مرویان حسینی در جلسه هماهنگی مراسم اجتماع عزاداران در سالروز شهادت امام صادق (ع) گفت: بر اساس تاکید نماینده مقام معظم رهبری در مشهد مقدس دو سال است که حرکتی اجتماعی فرهنگی با حضور همه دلدادگان به مکتب اهل‌بیت (ع) در مشهد به‌مناسبت شهادت امام صادق (ع) و به پرچمداری نظام اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: سال گذشته شش شهرستان در خراسان رضوی این اجتماع را بر پا داشتند و تقاضای گسترش آن در همه شهرستان‌ها شده است و البته برای برگزاری این اجتماع باید در شهرستان‌ها تدابیر ویژه اتخاذ شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بر توجه بیشتر به محتوا در شعارها و نوحه‌ها در برگزاری این اجتماع تاکید کرد و این اجتماع را حرکتی موثر در ترویج مکتب معرفتی اهل‌بیت (ع) دانست.

مرویان حسینی بر ضرورت اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌ها در جهت ترویج سیره امام صادق (ع) خصوصاً در این روز تاکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ امام صادق (ع) می‌تواند تاثیرات فرهنگی مثبتی در جامعه داشته باشد.

وی افزود: ایشان به رعایت اصول وحدت و انسجام اسلامی و تبیین مرجعیت علمی و محبت قلبی اهل‌بیت (ع) نزد همه مذاهب اسلامی تصریح کرد.

مرویان حسینی تقاضا کرد: ائمه جماعات در مساجد سبک و سیره زندگی امام‌صادق (ع) را برای مردم بیان کنند.

انتهای پیام/م20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول