اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه هفت اصفهان:

بودجه شهرداری منطقه 7 اصفهان 35 میلیارد تومان است

شهردار منطقه هفت اصفهان گفت: بودجه امسال شهرداری منطقه هفت اصفهان 35 میلیارد تومان است که 30 درصد از این بودجه به مباحث جاری و 70 درصد این بودجه نیز برای انجام اقدامات عمرانی اختصاص دارد.

بودجه شهرداری منطقه 7 اصفهان 35 میلیارد تومان است

احمدرضا مصور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به افزایش بودجه امسال شهرداری منطقه هفت اصفهان نسبت به سال گذشته اظهار کرد: بودجه شهرداری منطقه هفت اصفهان در سال گذشته 24.5 میلیارد تومان بوده است.

وی با تأکید بر اینکه در سال گذشته بودجه شهرداری منطقه هفت اصفهان 103 درصد تحقق یافته است، اضافه کرد: به صورت معمول هر ساله 70 درصد از بودجه شهرداری برای مباحث عمرانی و 30 درصد از بودجه نیز برای بودجه‌های جاری هزینه می‌شود.

شهردار منطقه هفت اصفهان با اشاره به بودجه امسال شهرداری این منطقه، تصریح کرد: بودجه امسال شهرداری منطقه هفت اصفهان 35 میلیارد تومان بوده که تاکنون 50 درصد از این بودجه محقق شده است.

وی با بیان اینکه محرومیت‌های هر یک از مناطق براساس کمبود‌های موجود در این مناطق مشخص می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر برخی از محله‌های موجود در منطقه هفت اصفهان دارای محرومیت هستند و محرومیت‌زدایی از این محله‌ها از برنامه‌ها و رویکرد‌های اصلی شهرداری به شمار می‌رود.

مصور با اشاره به اینکه هر ساله در بودجه مرکزی بودجه‌هایی برای محرومیت‌زدایی از محله‌های محروم مناطق اختصاص داده می‌شود، تاکید کرد: بودجه‌های محرومیت‌زدایی به تناسب پروژه‌های اجرایی در نظر گرفته شده برای مناطق اختصاص پیدا می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه امسال حدود یک میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی از منطقه هفت اصفهان اختصاص داده شده است، متذکر شد: سرانه‌های هر یک از مناطق بهترین شاخص برای تعیین میزان محرومیت‌های موجود در هر منطقه است.

شهردار منطقه هفت اصفهان با اشاره به اینکه منطقه هفت از نظر سرانه فضای سبز محرومیتی ندارد، گفت: اما این منطقه از نظر سرانه فرهنگی و ورزشی محرومیت‌هایی دارد و سرانه فرهنگی و ورزشی در این منطقه بسیار پایین است.

وی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر محله شهرک ولیعصر (عج) و حسن‌آباد گارین محرومیت‌های ویژه‌ای وجود دارد، عنوان کرد: امسال در بودجه شهرداری تعدادی پروژه برای محرومیت‌زدایی از محله شهرک ولی عصر (عج) اختصاص داده شده و در بودجه‌ریزی سال آتی نیز بودجه‌هایی برای محرومیت‌زدایی از محله حسن‌آباد گارین پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/63004/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول