اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پروانه استاندارد 22 واحد متخلف تیرچه و بلوک در استاندارد اصفهان باطل شد

در آخرین جلسه کمیته علائم برگزار شده در مرداد ماه سال جاری 22 پروانه استاندارد تیرچه و بلوک‌های سقفی به دلیل مغایرت با استانداردها باطل شد.

پروانه استاندارد 22 واحد متخلف تیرچه و بلوک در استاندارد اصفهان باطل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان، مدیر کل استاندارد استان اصفهان با اشاره اهمیت و حساسیت استاندارد سازی مصالح ساختمانی و تأثیر آن در حفظ آرامش روانی و امنیت جسم و جان ساکنان ساختمان‌ها، اظهار کرد:‌ وظیفه این اداره کل در حوزه ساختمانی بسیار خطیر بوده و به دنبال آن  اعمال برخوردهای قهری و قانونی در برابر متخلفین و سوداگران جان و مال مردم بسیار مهم‌تر است.

وی با بیان این نکته هرگونه کم فروشی و تقلب در تولید محصولات ساختمانی به قیمت جان مردم تمام می‌شود،‌ افزود: بازرسین اداره کل استاندارد و کارشناسان ما در مواجهه با این موارد که به طور مستقیم با سلامتی و آسایش مصرف کنندگان ارتباط دارد ،  مسامحه و چسم پوشی نداشته و از تمامیت حقوق مردم و همشهریان گرامی دفاع می‌کنیم.

مدیر کل استاندارد استان اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان قطب صنعتی کشور محسوب می‌شود، آمار صدور ، ابطال و تمدید پروانه‌های کاربرد علامت استاندارد را در این استان در مقایسه با بسیاری از استان‌های کشور را بسیار بالا برشمرد و گفت: این اختلاف به صورت معمول چندین برابر بوده و از این حیث اداره کل استاندارد استان اصفهان بار سنگین و مسئولیت خطیری را بر عهده دارد.

گفتنی است در کمیته علائم مذکور 23 پروانه کاربرد علامت استاندارد جهت فرآورده‌های واحدهای تولیدی در اداره کل استاندارد استان اصفهان صادر و با صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد جهت 3 واحد تولیدی به دلیل عدم احراز انطباق کامل با استانداردها موافقت نشد.

همچنین در راستای اعمال نظارت و رعایت دقیق قوانین و برخورد با موارد تخلف و عدم انطباق با استانداردها در کمیته علائم مذکور 42 پروانه کاربرد علامت استاندارد ابطال شد.

انتهای پیام/2301/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول