اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم خبر داد

جذب 100 درصدی بودجه ملی خوشه‌های کسب و کار در قم

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم جذب 100 درصدی بودجه ملی خوشه‌های کسب و کار قم را نشان از وجود ظرفیت مناسب این شرکت در پیاده‌سازی مدل توسعه خوشه دانست.

جذب 100 درصدی بودجه ملی خوشه‌های کسب و کار در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، روح‌الله ابراهیمی در جلسه شورای راهبردی خوشه‌های کسب و کار اظهار کرد: طی سال‌های اخیر با فعالیت مستمر و حرکت در مسیر مدل توسعه خوشه در معاونت صنایع کوچک هم‌اکنون شاهد شکل‌گیری تیم‌های قوی و فعال هستیم.

وی ادامه داد: موفقیت‌ها در زمینه مدل توسعه خوشه‌های کسب وکار در استان قم به نحوی بوده که دفاتر توسعه خوشه‌های کفش، فرش و مبلمان به محل نشر دانش و پی گیری مسائل تئوری و کاربردی خوشه تبدیل شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم، انجام کارها براساس مطالعات و شناخت صحیح مشکلات را بااهمیت دانست و اذعان داشت: از مزیت‌های مدل توسعه خوشه، تدوین برنامه عملیاتی برای نقاط فشار شناسایی شده در زنجیره ارزش محصول است که این مهم محقق شده است و عملیاتی کردن کامل و دقیق این برنامه‌ها نیازمند تخصیص بودجه‌های لازم و کافی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای جذب اعتبارات اختصاصی عنوان کرد: این شرکت موفق شد 100 درصد اعتبار پیش بینی شده از محل منابع ملی برای توسعه خوشه به ارزش 910 میلیون ریال را جذب کند.

ابراهیمی افزود: طبق سرفصل‌های تعیین شده از بودجه مذکور 610 میلیون ریال به برنامه‌های حمایت و توسعه و 300 میلیون ریال به قراردادهای عاملیت اختصاص یافته است.

انتهای پیام/2258/ذ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول