اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان اردبیل:

تحقق 100 درصدی برنامه‌ها و بودجه بانک مهر اقتصاد / 17 درصد مطالبات معوق کاهش یافته است

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان اردبیل گفت: 100 درصد برنامه‌ها و اهداف سالانه بانک مهر اقتصاد با تلاش و همکاری پرسنل زحمتکش بانک مهر اقتصاد استان اردبیل تحقق پیدا کرده است.

تحقق 100 درصدی برنامه‌ها و بودجه بانک مهر اقتصاد / 17 درصد مطالبات معوق کاهش یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صالح پاشاپور صبح امروز در همایش خانوادگی کارکنان بانک مهر اقتصاد استان اردبیل در سالن ولایت این شهر اظهار داشت: تیم عاشقان حضرت عباس (ع) با همراهی همسران و خانواده‌های پر تلاش در قالب بانک مهر اقتصاد استان اردبیل سعی کردند در سال‌های اخیر به توفیقات بی‌شماری نظیر جذب منابع، مصارف بهینه و متوازن‌سازی در این حوزه دست پیدا کرده و صاحب رتبه ملی شوند.

وی خاطرنشان کرد: ما این جشن را امروز به واسطه همین توفیقات برگزار می‌کنیم و امیدواریم همچنان توفیقات این بانک در جذب منابع، پرداخت تسهیلات، وصول مطالبات معوقه و دیگر توفیقات در این حوزه برقرار بوده و ساری و جاری باشد.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان اردبیل با قدردانی از همکاری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار، فرمانده سپاه، نیروی انتظامی، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و تمام مشتریان کلیدی و تاثیر‌گذار این بانک در پیشبرد امور و اهداف بانک مهر اقتصاد ادامه داد: ما در سایه این تعاملات است که به موفقیت‌های بی‌شماری دست پیدا کرده و در دو سال متوالی شاهد حضور مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در استان هستیم و به رغم تعطیل بودن جشن‌ها و همایش‌های خانوادگی کارکنان موفق شدیم با نظر مساعد مدیرعامل این جشن را در استان برگزار کنیم.

پاشاپور به حرکت‌ها و اقدامات عاشقانه و صمیمانه تیم عاشقان مهر حضرت عباس (ع) با شعار «تصمیم عادلانه و اقدام عاشقانه» اشاره کرد و یادآور شد: شاخص‌هایی که توانسته‌ایم در آن به توفیقات مطلوب دست یابیم توجه به سرمایه‌های انسانی و انجام وظیفه آنها در محیط امن همراه با آرامش است که سعی کردیم همکاران محل خدمتشان را تعیین کرده و به دور از استرس در محل کار و شعبات حضور پیدا کنند.

این مسئول تاکید کرد: فعالیت در بخش تامین و تجهیز منابع، توزیع و مصارف و وصول مطالبات معوق، فعالیت در بخش عمرانی و مهندسی، طرح ساماندهی املاک تملیکی و آموزش کارکنان و ارتقای سطح دانش و مهارت آنها از جمله این شاخص‌ها و برنامه‌های جدی بوده است که در یک سال اخیر موفق به اجرای آن شدیم.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان اردبیل گفت: تشکیل کمیته وصول مطالبات، اجرای طرح تجلیل مشتریان کلیدی و ماندگار، اجرای طرح سفیران مهر که صاحب رتبه اول در کشور شده و این طرح به صورت ملی در حال اجراست از دیگر توفیقات این بانک در سال‌های اخیر بوده است.

پاشاپور افزود‌: ما پیش از این پنج شعبه ملکی داشتیم که در حال حاضر تعداد شعبات ملکی ما به 9 مورد رسیده ولی در سطح استان 12 شعبه بانک مهر اقتصاد هم اکنون در حال انجام وظیفه است.

پاشاپور در بخش دیگری از سخنان خود پرهیز از اقدامات سلیقه‌ای و فعال کردن کمیته وصول مطالبات را یادآور شد و گفت: ما موفق شدیم 3 هزار و 500 فقره پرونده را بدون ارجاع به دادگستری و مراجع قضایی در قالب این کمیته و تلاش وکلا حل و فصل کنیم به طوری که 600 میلیارد ریال مطالبات معوق ما از این طریق وصول شده و اجازه ندادیم آبروی افراد در مراکز قضایی دچار خدشه شود.

این مسئول عنوان کرد: ما سهممان را در بین بانک‌های استان از 12.5 درصد منابع به 16 درصد ارتقا دادیم و در جذب منابع رتبه این استان از 29 به رتبه دوم ارتقا یافته است به طوری که به اندازه 18 سال فعالیت این بانک ظرف دو سال توانسته‌ایم در قالب تیم عاشقان حضرت عباس‌(ع) منابع جذب کنیم.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان اردبیل با اعلام اینکه در بخش تسهیلات و متوازن‌سازی به جایگاه خوبی دست پیدا کرده‌ایم، بیان داشت: ما در تحقق 100 درصدی برنامه‌ها و بودجه سالانه و ابلاغی از سوی مرکز توانسته‌ایم توفیقات بی‌شماری را به دست آوریم و در کنار آن کاهش 17 درصد مطالبات معوق را نیز در این مجموعه شاهد بودیم.

انتهای پیام/62001/خ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول