اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گتوند خبر داد

اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در گتوند / اجرای30 برنامه متنوع ویژه بانوان

فرماندار گتوند از برگزاری برنامه‌های متنوع و شاد در دهه کرامت در این شهرستان خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌های جامعی برای این دهه مبارک انجام شده است.

اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در گتوند / اجرای30 برنامه متنوع ویژه بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، هوشنگ محمدپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های در نظر گرفته شده در دهه کرامت این شهرستان اظهار کرد: دهه کرامت هر ساله برنامه‌های متنوعی ویژه بانوان در نظر گرفته می‌شود که در سال‌جاری برنامه‌ریزی‌های زیادی برای برگزاری باکیفیت برنامه‌ها انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه مجریان برنامه‌های دهه کرامت در گتوند خود بانوان هستند، خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی‌ها و اجرای برنامه‌های در نظر گرفته شده برعهده بانوان است و در این راستا تنها با مجریان همکاری می‌کنیم.

محمدپور با اشاره به اینکه فعالیت‌های زیادی برای اجرای برنامه‌های دهه کرامت انجام شده است، گفت: در سال‌جاری قرار است 32 برنامه متنوع در سطح شهرستان گتوند به مناسبت دهه کرامت برگزار شود.

*حماسه‌سازان24 خرداد گردهم می‌آیند

مشاور فرماندار گتوند در بخش بانوان اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت قرار است همایش حماسه‌سازان 24 خرداد ماه را برگزار کنیم که در نوع خود بی‌نظیر است.

نرگس اسکندری افزود: دیدار با امام جمعه شهرستان گتوند، همایش پیاده‌روی و تجلیل از بانوان ورزشکار و مدال‌آور گتوندی از جمله برنامه‌هایی است که برای این دهه مبارک در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: تلاش شده است تا برنامه‌های در نظر گرفته شده همگی مفرح و آموزنده باشند و به این دلیل از هفته‌های گذشته در این باره برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/72006/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول