اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری کرج تأکید کرد

کاهش ترافیک کرج نیازمند اجرای طرح‌های کلان

سرپرست فرمانداری کرج گفت: کاهش ترافیک کلانشهر کرج نیازمند مدیریت و اجرای طرح‌های کلان است.

کاهش ترافیک کرج نیازمند اجرای طرح‌های کلان

علی اسدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: رشد جمعیت در کلانشهر کرج و افزایش تعداد خودروها در کرج سبب شده است که شاهد حجم بالای ترافیک در برخی از ساعات روز باشیم.

وی کنترل و نظارت به منظور رفع این معضل را یکی از مهمترین اولویت‌ها دانست و افزود: اگر برنامه‌ها و طرح‌های لازم را به منظور رفع معضل ترافیک از هم‌اکنون اجرایی نکنیم در آینده با معضل بزرگتری در این زمینه مواجه خواهیم بود.

این مسئول با بیان اینکه رفع این معضل نیازمند کار کارشناسی است گفت: باید از تجارب شهرهایی که در این خصوص موفق عمل کرده‌اند استفاده کرده و با توجه به نیاز طرح‌هایی را اجرایی کنیم.

سرپرست فرمانداری کرج با بیان اینکه ارائه خدمات به مردم و رفع مشکلات از مهمترین وظایف مسئولان است ادامه داد: رفع معضل ترافیک نیز باید یکی از مهمترین رئوس برنامه‌های مسئولان قرار گیرد و با تعامل و همدلی و استفاده از کارشناسان زبده در این زمینه، مشکل ترافیک را در کرج مرتفع کنند.

وی ایجاد تقاطع‌های غیرهمسطح و احداث پارکینگ‌های طبقاتی را یکی از مهمترین راهکارهای اساسی برای رفع این مهم دانست و گفت: برخی از رانندگان برای پارک خودروهای خود با مشکل مواجه می‌شوند، لذا مجبور هستند خودروهای خود را کنار خیابان و در حاشیه معابر و یا بعضاً به صورت دوبله پارک کنند که همین عوامل در افزایش میزان ترافیک موثر است.

اسدیان با بیان اینکه هم‌اکنون میزان پارکینگ طبقاتی در سطح کرج محدود است، افزود: باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اصولی و همچنین تمهیدات لازم احداث پارکینگ‌های طبقاتی در مناطق مختلف را مدنظر داشته باشیم.          

وی معضل ترافیک را یکی از معضلات کلانشهرها عنوان کرد و گفت: باید با نگاه کارشناسانه و توسعه زیرساخت‌ها و همچنین بهره‌گیری از نظرات جمعی معضل ترافیک را هر چه سریعتر در این کلانشهر مرتفع کنیم چراکه در صورت کم اهمیتی به این موضوع در آینده با مشکل مواجه خواهیم شد.

سرپرست فرمانداری کرج خاطرنشان کرد: در حال حاضر باید از فضاهای موجود در شهر به منظور کاهش حداکثری ترافیک استفاده نماییم.

انتهای پیام/2302/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول