اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام سالک:

استاندار جدید اصفهان باید بومی خود استان اصفهان باشد

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه استاندار جدید اصفهان باید بومی خود استان باشد، گفت: استاندار جدید اصفهان باید ولایت‌پذیر، دارای سوابق طولانی مدیریتی، دارای تدین و تقوای لازم مدیریتی باشد.

استاندار جدید اصفهان باید بومی خود استان اصفهان باشد

حجت‌الاسلام احمد سالک‌کاشانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تبریک به رحمان فضلی وزیر جدید کشور در دولت یازدهم اظهار کرد: رحمان فضلی به دلیل سوابق و اطلاعات متعدد مدیریتی که دارد برخوردار از یک پختگی و تجربه کافی در جهت حرکت به اهداف و برنامه‌های وزارت کشور هستند.

وی گفت: آنچه که برای اصفهان مهم به شمار می‌آید این است که این استان قطب صنعت، اقتصاد و کشاورزی کشور محسوب می‌شود و مهم‌ترین صنایع مادر در این استان فرهنگی قرار دارند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان پنج ویژگی مهم برای استاندار جدید این اصفهان ادامه داد: استاندار جدید اصفهان باید ولایت‌پذیر، دارای سوابق طولانی مدیریتی، دارای تدین و تقوای لازم مدیریتی، بومی خود استان و از اهالی حوزه و دانشگاه انتخاب شود.

وی با بیان اینکه نمی‌توان شخصیتی را برای سکان‌دار استاندار اصفهان انتخاب کرد که هیچ‌گونه اشرافی بر اصفهان نداشته باشد، متذکر شد: نباید شخصیتی انتخاب شود که چهار سفر به این استان داشته بلکه باید شخصیتی انتخاب شود که به معنی واقعی و وسیع کلمه اصفهان را بشناسد.

سالک‌کاشانی با بیان اینکه استاندار جدید اصفهان باید بومی باشد، تصریح کرد: حداقل باید چند دوره مدیریتی را گذرانده باشد زیرا اصفهان جای زدن لابراتوار و آزمایشگاه و همچنین صحنه آزمون و خطا نیست باید به دور از صحنه‌های فتنه انتخاب شده باشد.

وی با بیان اینکه استاندار جدید اصفهان باید روحیه مستقلی داشته باشد، ادامه داد: اطلاعات را از افراد مختلف در شرط خوب بودن بگیرد و برای پیشرفت استان به کار ببندد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار جدید نباید تحت فشار نماینده یا حزب و جناحی قرار گیرد، افزود: شخصی باشد که مر قانون را اجرا و تیم او برای ساختن اصفهان با نهایت تلاش افرادی باشند ولایت‌پذیری و دارای روحیه مردمی باشند.

انتهای پیام/63023/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول