اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه:

اتحاد رمز پیروزی برابر دشمنان اسلام است / وهابیت از اتحاد مسلمانان می‏هراسد

امام جمعه فیروزکوه گفت: دشمنان اسلام به انواع و اقسام روش‏ها به تفرقه و اختلاف‏افکنی بین مسلمانان مشغولند و اتحاد و انسجام، رمز پیروزی برابر توطئه‏های آنان است.

اتحاد رمز پیروزی برابر دشمنان اسلام است / وهابیت از اتحاد مسلمانان می‏هراسد

حجت‏الاسلام والمسلمین عبدالعلی استیری امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران با اشاره به تخریب قبور مطهر ائمه بقیع (ع) توسط وهابیت در سال 1344 هجری قمری و پس از آن توهین به اصحاب پیامبر اظهار داشت: وهابیان در حدود 90 سال قبل با تسلط بر مکه، به سوی مدینه رفتند و قبور متعددی از جمله قبر ابراهیم فرزند پیامبر، همسران پیامبر، ام‏البنین مادر حضرت ابوالفضل (ع) و امامان حسن‏ مجتبی، باقر و صادق (ع) را در قبرستان بقیع تخریب کردند.

وی گفت: معتقد بودن شیعیان به توسل، عامل اصلی انجام این حرکت شنیع بود و آنان از این توسل‏ها وحشت دارند.

امام جمعه فیروزکوه افزود: وقتی شیعیان در کنار قبور ائمه (ع) قرار می‏گیرند و توسل برقرار می‏کنند، نیروی مضاعفی می‏گیرند؛ چراکه ائمه (ع) پشتوانه عظیم اسلام هستند.

وی تصریح کرد: وهابیان با این حرکت خواستند تا پشتوانه عظیم اسلام و مسلمانان و به خصوص شیعیان را از بین ببرند؛ چیزی که امروز هم شاهد و ناظر آن هستیم.

استیری خاطرنشان کرد: امروز وهابیت از اتحاد مسلمانان و به خصوص شیعیان در هراس است و در صفوف آنان تفرقه ایجاد می‏کند.

وی ادامه داد: چیزی که امروز در سوریه، عراق، غزه و مصر شاهد و ناظر آن هستیم، گواهی بر این مدعاست و تمام تلاش آنان اختلاف‏افکنی بین مسلمانان است.

امام جمعه فیروزکوه یادآور شد: تخریب آثار اسلامی و پشتوانه عظیم مسلمانان و از بین بردن آنها، گامی در این جهت بود که تا امروز و به شیوه‏های مختلف ادامه دارد و مسلمانان باید همواره هوشیار باشند.

انتهای پیام/2568/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول