اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتی خبر داد

حضور تعدادی از خادمین حرم مطهر رضوی در مناطق زلزله‌‍‌زده

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداردشتی از حضور دو گروه خادمین حرم مطهر رضوی در شهرستان دشتی و مناطق زلزله‌زده در شهریورماه امسال خبر داد.

حضور تعدادی از خادمین حرم مطهر رضوی در مناطق زلزله‌‍‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین باغداری صبح امروز در نشست شورای اداری دشتی، اظهار داشت: در روز 25 شهریور ماه سال جاری دو گروه از خادمین حرم رضوی به شهرستان دشتی سفر خواهند کرد.

حسین باغداری افزود: یک گروه از این خادمین به مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی اعزام و از نزدیک با مردم دیدار می‌کنند و بسته‌های فرهنگی و هدایای متبرک شده حرم امام رضا(ع) را بین آنها توزیع خواهند کرد و گروه دوم نیز در دهکده قرآنی، زندان دشتی و بیمارستان زینبیه حضور می‌یابند و در مسجد امام رضا(ع) شهر خورموج به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان دشتی نیز گفت: در شهرستان دشتی 25 پزشک عمومی، هفت دندانپزشک، چهار داروساز و دو نفر رادیولوژی فعالیت می‌کنند.

اصغر بحرانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 12 پزشک متخصص در بیمارستان زینبیه خورموج مشغول به خدمات رسانی به مردم هستند.

وی ادامه داد: این پزشکان شامل اطفال، داخلی، جراحی قلب، پوست و بهداشتی هستند.

سرپرست تربیت بدنی شهرستان دشتی نیز گفت: در جلسات قبل مصوب شد که اداره ورزش و جوانان اقدام به ایجاد رختکن و سرویس‌های بهداشتی و استادیوم را پیگیری کند که ما این کار را انجام دادیم.

بهرام عباسی افزود: امیدوارم در کمیته برنامه‌ریزی اعتباری را در این زمینه اختصاص دهد، زیرا ما در این زمینه بدون اعتبار این کار را انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه وضعیت چمن استادیوم تختی خورموج مطلوب و آماده برگزاری مسابقات فوتبال دسته سوم لیگ کشور است، اضافه کرد: بنا بوده که شهرداری اقدام به ساخت یک آبخوری در محل استادیوم تختی خورموج انجام دهد با توجه به اینکه ما پیگیری کرده‌ایم ولی هنوز هیچ اقدامی از سوی شهرداری صورت نگرفته است.

انتهای پیام/66001/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول