اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 335 پروژه زیربنایی کشاورزی در خراسان جنوبی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: 335 پروژه زیربنایی کشاورزی همزمان با هفته دولت در خراسان جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 335 پروژه زیربنایی کشاورزی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، غلامرضا هادربادی اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردها و توانمندی‌های بخش کشاورزی استان است.

وی اذعان داشت: در هفته دولت امسال 335 پروژه زیر بنایی بخش کشاورزی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی تصریح کرد: بیشترین تعداد پروژه‌ها به ترتیب در بخش آب و خاک با 147 پروژه، امور دام 108 پروژه، باغبانی41 پروژه، شیلات 23 پروژه، منابع طبیعی 15 پروژه و صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی یک پروژه است.

هادربادی افزود: برای اجرای این تعداد پروژه مبلغ 175 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی یادآور شد: با اجرای پروژه‌های زیربنایی کشاورزی برای 284 نفر اشتغال مستقیم و 7 هزار و 730 خانوار از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: شهرستان طبس با 59 پروژه بیشترین طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت سال جاری را به خود اختصاص داده است.

هادربادی ادامه داد: همچنین در این هفته تعداد 45 طرح در زیرکوه، 42 طرح در خوسف، 40 طرح در قاین، 40 طرح در نهبندان، 34 طرح در بیرجند، 24 طرح در بشرویه، 16 طرح در سرایان، 15 طرح در فردوس، 11 طرح در سربیشه و 9 طرح در درمیان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/69017/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول