اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون محقق شد

کشف 13.5 تن مواد مخدر در اصفهان / رشد 18درصدی کشفیات

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: کشفیات مواد مخدر در این استان نسبت به سال گذشته حدود 18 درصد افزایش یافته و از ابتدای امسال تاکنون 13،5 تن مواد مخدر در سطح استان کشف شده است.

کشف 13.5 تن مواد مخدر در اصفهان / رشد 18درصدی کشفیات

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار عبدالرضا آقا‌خانی چهارشنبه‌شب در نشست خبری خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به اینکه تجلیل از خبرنگاران بهانه برگزاری این نشست خبری است، اظهار کرد: نقش خبرنگاران، رسانه و جراید در تأمین امنیت جامعه ملموس و قابل توجه است و جای خالی مدیران خبرگزاری‌ها و مطبوعات در این جلسات به میزان بسیاری احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام مجموعه نیروی انتظامی از تعامل با خبرنگاران و اصحاب رسانه رضایت دارند، اضافه کرد: همچنین ارتباط پلیس و نیروی انتظامی با خبرنگاران در اصفهان ملموس است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تأکید بر اینکه خبرنگاران نقش دیده‌بانی دارند و این قشر نقش خود را به خوبی در سطح استان ایفا کرده‌اند، تصریح کرد: خبرنگاران به عنوان قوی‌ترین پل انسجام مردم با پلیس و نیروی انتظامی هستند.

وی، همراهی و همکاری با پلیس را به عنوان یکی از نقش‌های خبرنگاران دانست و ادامه داد: همچنین خبرنگاران از روحیه‌بخشان مردم و پلیس هستند و خبرنگاران به عنوان رده‌های شناور پلیس در جامعه تلقی می‌شوند و بالا‌ترین جایگاه و امتیاز در بخش‌های مختلف در سطح استان به خبرنگاران اختصاص دارد.

آقاخانی با بیان اینکه  انتقاد‌های خبرنگاران در راستای انسجام‌بخشی و کیفیت‌بخشی به کار از اهمیت بالایی برخوردار است، تاکید کرد: خبرنگاران همواره نقش مهمی را در راستای ایجاد امنیت و آرامش در بخش‌های مختلف جامعه ایفا می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه ماه مبارک امسال نسبت به سال‌های گذشته در اصفهان متفاوت بوده است، افزود: امسال به دلیل همکاری ویژه مردم با پلیس کمترین حرمت‌شکنی در ماه مبارک رمضان در استان وجود داشته و برخورد با جرائم خاص از برکات ماه مبارک رمضان امسال است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه کشف و برخورد با بزرگترین باند محموله‌های سرقت در استان اصفهان از مهم‌ترین اقدامات پلیس در ماه مبارک رمضان امسال محسوب می‌شود، گفت: همچنین طی سه روز گذشته باند احشام در چهار استان اصفهان، یزد، یاسوج و چهارمحال بختیاری کشف و اعضای این باند دستگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه طی یک ماه گذشته در زمینه برخورد با کالای قاچاق بزرگترین عملیات علیه قاچاق در استان انجام شده و به صورت مجدد یک باند کالای قاچاق به ارزش 450 میلیون تومان کشف شده است، اظهار کرد: همچنین پلیس اقدامات مؤثری را در زمینه برخورد با جرائم اقتصادی از جمله جعل اسناد و سوء‌استفاده‌های مالی بانک‌ها در استان انجام شده است.

آقاخانی به کشف یک‌هزار و 300 تلفن همراه از باند ورود تلفن‌های همراه قاچاق در استان اشاره کرد و ادامه داد: در زمینه مواد مخدر فعالی قاچاقچیان در استان رو به افزایش بوده که نیروی انتظامی ایست و بازرسی‌های خود را در ورودی‌های استان به منظور برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر تقویت کرده است.

وی تصریح کرد: کشفیات مواد مخدر در استان نسبت به سال گذشته حدود 18 درصد افزایش یافته و از ابتدای امسال تاکنون 13،5 تن مواد مخدر در سطح استان کشف شده است و درصد بالایی از مواد مخدر کشف شده در استان به مواد مخدر سنتی اختصاص دارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تأکید بر اینکه اعتماد پلیس نیز در استان روز به روز افزایش یافته است، اضافه کرد: طی یک ماه حدود هفت هزار تماس از سوی مردم با پلیس برقرار شده و در بحث ارتباطات نیز حدود یک‌هزار و 700 مشاوره در 197 انجام شده که این مشاوره‌ها حقوقی، انتظامی و مددکاری بوده است.

وی با اشاره به برخورد پلیس با قاچاق مواد سوختی در استان تاکید کرد: در زمینه قاچاق مواد سوختی 84 هزار و 300 لیتر مواد سوختی در استان کشف شده است.

آقاخانی با بیان اینکه افزایش 37 درصدی برخورد با موتور‌سواران در راستای عدم داشتن کلاه ایمنی افزود: در راستای نبستن کمربند ایمنی به منظور کاهش آمار تصادفات در سطح استان باید تلاش شود.

وی با تأکید بر اینکه در طول مرداد ماه امسال 88 هزار و 660 مورد تماس عملیاتی که مأمور باید در صحنه حضور یابد با پلیس 110 برقرار شده است، گفت: پلیس در کمترین زمان ممکن در صحنه تصادف حضور پیدا کرده است.

انتهای پیام/63004/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول