اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سمنان

اتاق فکر پیشگیری از اعتیاد در استان سمنان تشکیل شد

اتاق فکر کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان تشکیل شد.

اتاق فکر پیشگیری از اعتیاد در استان سمنان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، نخستین جلسه اتاق فکر کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در سال جاری ظهر امروز به ریاست رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان و تعدادی از اساتید حوزه آمار و تحقیقات، جامعه‏‌شناسی و روان‏شناسی دانشگاه‏‌های استان سمنان در محل دبیرخانه شورا برگزار شد.

در این جلسه، اعضای حاضر در خصوص موضوع بررسی سنجش میزان اثربخشی فعالیت‏‌های پیشگیری از اعتیاد در سطح استان سمنان بحث و تبادل‏ نظر کرده و بر اهمیت یک کار پژوهشی توسط تیم متخصص دانشگاهی در این خصوص تأکید کردند.

جعفر جندقی، رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در این نشست اظهار کرد: با بهره‌‏گیری از اسناد و مطالب قابل بحث باید بتوان پرسش‏نامه‏‌هایی جهت ارزیابی و بررسی میزان اثربخشی فعالیت‌‏های گوناگون حوزه فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد تدوین کرد و در اختیار دستگاه‌‏های اجرایی قرار داد.

وی ابراز امیدواری کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با آمادگی برای تشکیل جلسات مستمر اتاق فکر، در آینده بتواند از نظرات و تجارب افراد متخصص و صاحب‏‌نظر بیشتری در این زمینه استفاده کند.

رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان افزود: این شورا باید با اتخاذ راهکارها و تدابیر اجرایی مناسب‏تر در حوزه‌‏های تخصصی، گام‏‌های مؤثری در امر مبارزه با مواد مخدر بردارد.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول