اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‏‌های استان سمنان:

بودجه زیربنایی استان سمنان از وضع مناسبی برخوردار نیست

مدیرکل زندان‏‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان گفت: بودجه زیربنایی استان سمنان نسبت به استان‏های دیگر از وضع مناسبی برخوردار نیست.

بودجه زیربنایی استان سمنان از وضع مناسبی برخوردار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‏‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان، عباس‏علی عرب در دومین جلسه پرسش و پاسخ با کارکنان زندان‏‌های سمنان، بیان نقدها و انتقادات سازنده را در پویایی سازمان بسیار موثر دانست.

وی گفت: نقد و انتقاد با رعایت حرمت افراد بسیار خوب است؛ از این رو، باید با درس گرفتن از سیره ائمه اطهار (ع) در انتقاد نسبت به یکدیگر منصف بوده و کمال ادب و احترام را داشته باشیم.

مدیرکل زندان‏‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان با اشاره به مشکلات برخی کارکنان زندان‏‌های استان خاطرنشان کرد: از آنجا که بودجه زیربنایی استان سمنان نسبت به استان‏های دیگر از وضعیت مناسبی برخوردار نیست، انتظار می‏‌رود توقعات کارکنان متناسب با بودجه اختصاصی باشد.

عرب ادامه داد: علی‌‏رغم افزایش بودجه استان‏های دیگر در سال جاری، متاسفانه استان سمنان از کاهش شش درصدی در ردیف بودجه برخوردار بوده و این امر مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه استان سمنان در بیان و طرح مشکلات خود دچار مشکل است، خاطرنشان کرد: بخشی از این مشکلات متوجه مدیران است؛ چرا که آن‏گونه که باید نتوانسته‏‌ایم مسئولان کشوری را نسبت به مشکلات خود آگاه و آنان را مجاب به رفع آن کنیم.

مدیرکل زندان‏‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان افزود: انتظار می‏‌رود استانی که در مسیر زائران حضرت امام رضا (ع) قرار دارد، از امکانات بهتری نسبت به استان‏‌های دیگر برخوردار شود که این امر مستلزم همکاری و همراهی همه کارکنان و مسئولان استانی است.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول