اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبسرد:

بصیرت دانش‏آموزان بسیجی تقویت شود

امام جمعه آبسرد گفت: امروز بسیار ضروری است تا بصیرت و بینش دینی و اجتماعی دانش‏آموزان بسیجی تقویت شود.

بصیرت دانش‏آموزان بسیجی تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام سیداحمد میرشریفی صبح امروز در جمع 300 نفر از دختران دانش‏آموز بسیجی استان تهران که در طرح «ولایت» حضور دارند، بهترین راه برای موفقیت و رسیدن به کمال را در جوانی، ترک گناه معرفی کرد.

امام جمعه آبسرد گفت: گناه آسیب‏های فراوانی دارد و برای جوانان و نوجوانان ایران اسلامی به ویژه در برهه کنونی، بسیار خطرناک است.

میرشریفی افزود: برای رسیدن به موفقیت و سربلندی، نباید گناهانمان را کوچک و سبک بشماریم و بر انجام گناه‏های کوچک اصرار ورزیم.

وی با اشاره به جمله حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند «عالم محضر خداست؛ در محضر خدا گناه نکنید» اظهار کرد: خداوند در همه حال و در همه جا ناظر بر اعمال ماست و باید شرم کنیم از اینکه در درگاهش مرتکب گناه شویم.

میرشریفی ادامه داد: کوچک شمردن گناه یا لذت بردن از انجام آن و نیز ارتکاب به گناه از باب طغیان، همان گناهان به ظاهر کوچک را در درگاه خداوند به گناهان بزرگ تبدیل می‏کند.

امام جمعه آبسرد با بیان این‏که یک جوان مؤمن باید گناه‏های کلیدی را بشناسد، افزود: از همه گناه‏ها باید دوری کنیم؛ اما برخی از معصیت‏ها کلیدی است و دامن انسان را به گناه‏های دیگری آلوده می‏کند و دوری از امثال دروغ، حسد، خشم و غضب باید همواره مورد نظر انسان باشد.

امام جمعه آبسرد درباره زمینه‏هایی که انسان را به گناه آلوده می‏کند، توضیح داد: زمینه‏های خانوادگی، فرهنگی، تربیتی، اجتماعی، روانی و حتی گاهی زمینه‏های سیاسی، اسباب ارتکاب به گناه را برای انسان فراهم می‏کنند. 

انتهای پیام/2568/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول