اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

هزینه 5 میلیارد ریالی برای بیمه مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از هزینه 5 میلیارد ریالی برای بیمه مددجویان زنجانی خبر داد.

هزینه 5 میلیارد ریالی برای بیمه مددجویان زنجانی

اصغر پناهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بهره‌مندی از بیمه‌های اجتماعی یکی از اقداماتی است که کمیته امداد در حمایت از مددجویان انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد با معرفی مددجویان به بیمه در تلاش به منظور تامین آینده بهتر برای آن‌ها است، افزود: مددجویان با بهره‌مندی از این نوع بیمه‌ها می‌توانند از تسهیلات درمانی، مزایای بیمه بازنشستگی و از کارافتادگی بهره‌مند شوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با بیان اینکه زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال از جمله افرادی هستند که از بیمه‎های تامین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: طی چهار ماهه نخست امسال 5 میلیارد و 250 میلیون ریال جهت بیمه مددجویان این نهاد هزینه شد.

وی در ادامه با اشاره به سایر اقدامات کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد اضافه کرد: سالانه بیش از 35 سرفصل خدماتی در حمایت از مددجویان این نهاد ارائه می‌شود.

پناهی خاطرنشان کرد: با توجه به رویکردهای جدید کمیته امداد خدمات حمایتی این نهاد بر اساس نیازهای مددجویان ارائه می‌شود تا زمینه خودکفایی و توانمندی آنها فراهم شود.

*افتتاح 30 طرح اشتغالزایی همزمان با هفته دولت در زنجان

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه به برخی از برنامه‌های کمیته امداد در هفته دولت اشاره کرد و گفت: امسال نیز همچون سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته دولت در شهرستان زنجان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از عمده‌ترین برنامه‌های کمیته امداد شهرستان زنجان به مناسبت هفته دولت افتتاح طرح‌های اشتغالزایی است، اضافه کرد: امسال همزمان با هفته دولت 30 طرح اشتغالزایی مددجویی در زنجان افتتاح می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با اشاره به اینکه اعتبار هزینه شده برای طرح‌های مذکور 3 میلیارد ریال است، تصریح کرد: این طرح‌ها در رشته‌های شغلی مختلف افتتاح می‌شود.

وی در ادامه اجرای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی کمیته امداد شهرستان زنجان به مناسبت هفته دولت عنوان کرد و گفت: تعداد افراد شرکت‎کننده در این دوره‌ها 300 نفر است.

انتهای پیام/73005/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول