اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه اصفهان

آغاز سال تحصیلی 91-92 حوزه‌های علمیه اصفهان در سالن اجتماعات، مدرسه صدر بازار با حضور رئیس حوزه علمیه اصفهان آیت‌الله مظاهری شروع شد.

آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز آیین آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه با حضور آیت‌الله مظاهری و آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد امام جمعه اصفهان، استادان و جمعی از طلاب جدید حوزه علمیه اصفهان در حال برگزاری است.

معاون تهذیب و اخلاق حوزه علمیه اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید در مقطع سیکل و دیپلم حدود یک هزار نفر برای ورود به حوزه علمیه اصفهان ثبت‌نام کرده‌اند.

حجت‌الاسلام علی مؤمنی افزود: بعد از آغاز سال تحصیلی طلاب جدیدالورود در دوره سه ماهه تثبیت شرکت کرده و بعد از این مدت افرادی که بتوانند حد نصاب‌های لازم را کسب نمایند به طور رسمی در این حوزه علمیه مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی ابراز داشت: در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه‌ای در ابتدا حضرت آیت‌الله مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان به سخنرانی پرداخته و سپس مدیر حوزه‌های علمیه اصفهان آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد هم گزارش از آخرین وضعیت حوزه‌های علمیه اصفهان، شرایط ثبت‌نام و پذیرش طلاب جدید ارائه می‌کند.

لازم به ذکر است که این مراسم هم اکنون در سالن اجتماعات مدرسه علمیه صدر بازار اصفهان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/63001/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول