اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد

تربیت 4 هزار حافظ قرآنی در زنجان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از تربیت 4 هزار حافظ قرآنی در استان زنجان خبر داد.

تربیت 4 هزار حافظ قرآنی در زنجان

حجت‌الاسلام علی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اجرای برنامه‌های قرآنی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان است.

وی با اشاره به اینکه تربیت حافظان قرآنی در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تربیت 10 میلیون حافظ صورت می‌گیرد، اضافه کرد: بر همین اساس اداره کل اوقاف استان زنجان نیز متعهد شده است، 10 هزار حافظ را در سه سال تربیت کند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه بر همین اساس سالانه 3 هزار و 400 حافظ در استان زنجان تربیت می‌شود، تصریح کرد: سال گذشته اداره کل اوقاف استان به بیش از تعهدات تعیین شده عمل کرد و قریب به 4 هزار حافظ در استان تربیت شد.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز ثبت‎نام از شرکت‎کنندگان برای حضور در طرح حفظ قرآن در حال انجام است، اذعان داشت: تا پایان ماه رمضان یک‎هزار و 100 نفر برای حضور در این طرح ثبت‎نام کردند.

 باقری تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال باید 3 هزار و 794 نفر در طرح حفظ قرآن کریم شرکت کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه حفظ قرآن کریم در بخش‌های مختلف انجام می‌شود، اضافه کرد: حفظ یک جزء، حفظ دو جزء و حفظ موضوعی از جمله بخش‌های حفظ قرآن است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان وی با اشاره به اینکه شخصی که یک جزء از قرآن را حفظ کرده باشد، نیز از حافظان محسوب می‌شود، افزود: اداره کل اوقاف در تلاش است با برگزاری جلسات مستمر در این زمینه تعداد جزءهای حفظ شده توسط حفاظ را افزایش دهد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌های قرآنی اداره کل اوقاف در جوار بقاع متبرکه استان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری برنامه‌های ذکر شده، حضور بیش از پیش جوانان در بقاع متبرکه است.

انتهای پیام/73005/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول