اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری سیستان و بلوچستان:

250 نفر در کلاس‎های اوقات فراغت حوزه هنری سیستان وبلوچستان شرکت کردند

مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 250 نفر هنرجو در کلاس‎های طرح اوقات فراغت این حوزه شرکت کردند.

250 نفر در کلاس‎های اوقات فراغت حوزه هنری سیستان وبلوچستان شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان، مطهره قویدل اظهار داشت: این کلاس‌ها به منظور جذب و پرورش استعدادهای جوانان استان از 25 خرداد تا 30 مرداد ماه امسال برگزار شد.

مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: طراحی، تصویربرداری، عکاسی، نمایش، خوشنویسی، مجسمه چوبی، کاشی شکسته، نقاشی کودکان، نغمه و آوا ویژه مداحان و ذاکران اهل بیت(ع)، شعر و داستان مهم‌ترین برنامه‌های آموزشی اجرایی در این کلاس‌ها بوده است.

وی اذعان داشت: هنر آموزان در 15 نشست با حضور اساتید و هنرمندان با تجربه به صورت تئوری و عملی با هنر و رشته مورد علاقه خود آشنا شدند.

وی گفت: با توجه به استقبال بی نظیر از این کلاس‌ها و درخواست اساتید این حوزه به منظور تشویق هنرجویان، قرار است نمایشگاهی از آثار آنان به عنوان دستاوردهای حوزه هنری سیستان و بلوچستان شهریور ماه امسال برپا شود.

قویدل خاطرشان کرد: زمان و مکان دقیق این نمایشگاه بزودی اعلام می‎شود.

انتهای پیام/75004/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول