اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد توسعه کشاورزی شهرستان سمنان خبر داد

بهره‏‌مندی متقاضیان 567 طرح تولیدی بخش کشاورزی از تسهیلات دولتی

رئیس ستاد توسعه کشاورزی شهرستان سمنان از بهره‏‌مندی متقاضیان 567 طرح تولیدی بخش کشاورزی از تسهیلات دولتی در این شهرستان خبر داد.

بهره‏‌مندی متقاضیان 567 طرح تولیدی بخش کشاورزی از تسهیلات دولتی

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، حسن سعدالدین در مراسمی که به مناسبت هفته دولت برگزار و در آن، بخشی از پروژه‌‏های اداره جهاد کشاورزی در سمنان افتتاح شد، به عملکرد ستاد توسعه بخش کشارزی شهرستان که تسهیلات با سود هفت درصد به متقاضیان ارائه می‏کند، اشاره کرد.

رئیس ستاد توسعه کشاورزی شهرستان سمنان گفت: در سال 91 تسهیلاتی بیش از 300 میلیارد ریال در اختیار متقاضیان اجرای طرح‏‌های کشاورزی در شهرستان سمنان قرار داده شده است.

سعدالدین گفت: متقاضیان 567 طرح تولیدی با عاملیت بانک کشاورزی از این تسهیلات بهره‏مند شده‌‏اند و زمینه اشتغال به کار هزار و 218 نفر فراهم شده است.

وی با اشاره به اهداف و آرمان‌‏های شهیدان رجایی و باهنر در ارائه خدمت به مردم گفت: بخش خصوصی با سرمایه‏‌گذاری در بخش تولید می‏تواند کمک مؤثری به اجرای سیاست‏‌های دولت تدبیر و امید کرده و بستر توسعه کسب و کار و اشتغال جدید را در کشور فراهم آورد و با تأمین نیازهای داخلی، توسعه صادرات تولیدات را محقق کند.

فرماندار شهرستان سمنان با اشاره به حماسه سیاسی انتخابات که با حضور مردم ولایت‏مدار ایران اسلامی شکل گرفت، ادامه داد: افزایش تولیدات و سرمایه‏‌گذاری‏‌های جدید و ارائه تسهیلات در بخش‏‌های حمایت از تولیدکنندگان از مهم‏ترین برنامه‏‌های دولت یازدهم در بخش کشاورزی و تحقق حماسه اقتصادی خواهد بود و مشارکت تولیدکنندگان در تسریع این حماسه بسیار مثمر است.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول