اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/ عضو شورای شهر ساری:

شهردار ساری ماندنی است

عضو شورای اسلامی شهر ساری با تأکید بر اینکه مردم نگران تغییر شهردار در ساری نباشند، گفت: عبوری شهرداری ساری باقی می‌ماند.

شهردار ساری ماندنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمد آقامیری شامگاه یکشنبه در جلسه علنی شورای شهر ساری با اشاره به مزایای کلان شهرها اظهار داشت: با تبدیل شدن ساری به کلان شهر وضعیت حقوق همه کارمندان شهر ساری نیز تغییر جدی می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن فعالیت شورای چهارم در کشور خاطرنشان کرد: این روزها بحث تغییر و تحول در شهرها و شهرداران از مسائلی است که به طور جدی از جانب مردم رسیدگی می‌شود.

عضو شورای شهر ساری در ادامه با اشاره به برخی مسائل درباره شهردار ساری و اینکه آیا عبوری شهردار ساری باقی می‌ماند بیان داشت: نگرانی از تغییر شهردار در ساری بیشتر از جانب مردم کوچه و بازار مطرح است.

وی خطاب به رسانه‌ها تأکید کرد: این موضوع را به مردم اطلاع‌رسانی کنید که عبوری به عنوان شهردار ساری باقی می‌ماند.

آقامیری با اشاره به تغییراتی که در شورای شهر چهارم ساری ایجاد شد، خاطرنشان کرد: پروژه توسعه شهر ساری نیز در شورای چهارم نیز تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/86004/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول