اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان خبر داد

ارائه 51 فقره وام خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد دشتستان

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان از ارائه 51 فقره وام خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

ارائه 51 فقره وام خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سیداکبر عدنانی شامگاه دوشنبه در نشست با مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: محرومیت‌زدایی از نیازهای اساسی جامعه امروز محسوب می‌شود و کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال‌های اخیر خدمات ارزشمندی در این زمینه انجام داده است.

وی افزود: شناسایی نیازهای مددجویان مجموعه امداد از اولویت‌های اساسی است که این نهاد در سال‌های اخیر به‌صورت دقیق در این زمینه به فعالیت پرداخته و با آگاهی از نیازهای مددجویان در راستای رفع آنها کوشیده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: اشتغال از نیازهای محوری هر جامعه انسانی محسوب می‌شود و با فعالیت در زمینه اشتغال می‌توانیم بخش اعظمی از نیازهای محرومین و مستضعفین جامعه را برطرف سازیم.

عدنانی بیان داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان در دو سال گذشته به‌صورت تخصصی در زمینه اشتغال مددجویان به فعالیت پرداخته و به این طریق در محرومیت‌زدایی از جامعه پیشگام شده است.

وی با اشاره به عملکرد کمیته امداد دشتستان در زمینه اشتغال، اضافه کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری تعداد 51 فقره وام خود اشتغالی به مددجویان کمیته امداد دشتستان پرداخت شده است.

این مسئول اذعان داشت: بر اساس اطلاعات موجود در نیمه نخست سال جاری شاهد پرداخت 4 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان دشتستان بوده‌ایم.

افتتاح مرکز نیکوکاری در سعدآباد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان عنوان کرد: وام‌های پرداخت شده که با هدف ایجاد اشتغال پرداخت می‌شود از طرف بانک‌های عامل و با توجه به سهمیه‌های اختصاصی پرداخت شده‌اند.

عدنانی ابراز داشت: به‌منظور شناسایی افراد نیازمند و کمک به ایشان، راه‌اندازی مراکز امداد محله در دستور کار کمیته امداد قرار گرفته و در شهرستان دشتستان نیز برنامه‌ریزی لازم برای تحقق این امر صورت گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت مراکز امداد محله در محرومیت‌زدایی، افزود: این مراکز با محوریت مسجد، پلی بین مردم و نیازمندان و مستضعفان جامعه است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان گفت: مراکز کمیته امداد محله با مسئولیت هیئت امنای مساجد شکل می‌گیرد که طی آن کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کرده و با نظارت ناظران کمیته امداد در اختیار نیازمندان محله قرار می‌دهند.

عدنانی بیان داشت: اجرای طرح کمیته امداد محله با هدف توسعه انفاق و نیکوکاری در جامعه، تلاش بیش از پیش در راستای رفع فقر و محرومیت، مردمی شدن حمایت‌ها، دقت بیشتر در شناسایی نیازمندان واقعی و کمک برای رفع مشکلات آنان به اجرا در آمده است.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول