اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد

برگزاری سومین جشنواره بازی و اسباب‌بازی در قزوین

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری سومین جشنواره بازی و اسباب‌بازی کودکان دیروز و امروز در بیش از یکصد غرفه در قزوین خبر داد.

برگزاری سومین جشنواره بازی و اسباب‌بازی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سعید وزیری‌نژاد ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: سومین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی بازی و اسباب‌بازی کودکان دیروز و امروز از 13 تا 23 شهریورماه سال جاری در بیش از یکصد غرفه در سرای سعدالسلطنه قزوین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در راستای برنامه‌های جشنواره روز قزوین به اجرا درمی‌آید، افزود: جشنواره بازی و اسباب‌بازی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی به شمار می‌رود که طی دو سال گذشته در استان و کشور برگزار شده است.

وزیری‌نژاد با اشاره به برگزاری دو جشنواره پیشین در ایام نوروز ادامه داد: جشنواره سوم به دلیل همزمانی عید نوروز با ایام فاطمیه به جشنواره روز قزوین در شهریورماه موکول شد و در سه سال آینده نیز در همین ایام برگزار می‌شود.

وزیری‌نژاد امتیاز جشنواره سوم نسبت به دو جشنواره گذشته را مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی استان دانست و تصریح کرد: از جمله دستگاه‌هایی که در برنامه امسال نقش پررنگ ایفا می‌کند، کانون پرورش فکری است که به منظور غنی‌تر شدن جشنواره نسبت به سال‌های گذشته، در سطوح استانی و کشوری در این برنامه حضور می‌یابد.

این مسئول به حضور سه گروه میهمان ویژه در جشنواره یاد شده اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه در قالب گروهی شامل 100 تا 120 نفر برای بازدید از جشنواره و تهیه و انتشار مطالبی در خصوص آن، در جشنواره بازی و اسباب‌بازی حضور می‌یابند.

وزیری‌نژاد خاطرنشان کرد: علاوه بر این حدود یکصد نفر از سفیران خارجی به همراه خانواده‌های خود برای حضور در جشنواره در روز 16 شهریورماه دعوت شده‌اند تا از این طریق زمینه معرفی قزوین در سطوح بالاتر و عرصه بین‌المللی فراهم شود.

وی سومین گروه میهمانان ویژه جشنواره سوم را هنرمندان و چهره‌های تلویزیونی دانست و اضافه کرد: در دعوت از این گروه تنها به حضور آنان در برنامه اکتفا نشده بلکه تلاش شده است تا افرادی از میان هنرمندان همچون سفیران صلح سازمان ملل یا کسانی دعوت شوند که به صورت ویژه در حوزه کودک فعالیت دارند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین یادآور شد: در کنار این میهمانان، ضمن دعوت از مسافران با اختصاص بیلبوردهای آزادراه تهران ـ کرج به تبلیغات جشنواره، از طریق انعقاد قراردادهایی با دفاتر مسافربری تهران برای حضور دو هزار تن از هموطنان پایتخت در جشنواره بازی و اسباب‌بازی برنامه‌ریزی شده است.

وزیری‌نژاد با بیان اینکه تبلیغات این برنامه در داخل شهر با نصب تابلوهای تبلیغاتی بزرگ به انجام رسیده است، تصریح کرد: رادیوشهر از یک ماه پیش کار خود را در این زمینه آغاز کرده است و صدا و سیمای مرکز استان نیز با پخش آگهی و زیرنویس در حوزه تبلیغات به برگزارکنندگان جشنواره کمک می‌کند.

وی با اشاره به تبلیغات جشنواره از طریق فضاهای تبلیغاتی استان‌های تهران و البرز اظهار کرد: همچنین برای دعوت از مسافران گذری قزوین ضمن نصب تعدادی از ابزارهای تبلیغاتی در عوارضی‌ها، از عروسک‌ها و تن‌پوش‌ها برای ترغیب کودکان و خانواده‌ها استفاده می‌شود.

گفتنی است، سومین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی بازی و اسباب‌بازی کودکان دیروز و امروز به مناسبت روز قزوین در مدت برگزاری غیر از پیش از ظهر جمعه، همه‌روزه از ساعات 9 تا 12 و 16 تا 22 در سرای تاریخی سعدالسلطنه به عنوان بزرگ‌ترین کاروانسرای درون‌شهری ایران پذیرای هموطنان سراسر کشور است.

انتهای پیام/77011/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول