اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

پرداخت 230 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در دشتستان

فرماندار دشتستان از پرداخت 230 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در دشتستان خبر داد.

پرداخت 230 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی صبح امروز در آیین تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی دشتستان با تبریک هفته دولت گفت: هفته دولت فرصت انعکاس خدمات نظام به مردم است و مسئولان باید از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشند.

وی افزود: مسئولان باید هر روز با تلاش بیشتری نسبت به قبل در مسیر خدمت‌رسانی به مردم گام بردارند و از این طریق موانع و مشکلات پیش روی مردم را برطرف کنند.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: شهرستان دشتستان در عرصه‌های کشاورزی، فرهنگی، اقتصادی، معادن، منابع انسانی و ... پتانسیل‌های فراوانی را در خود جای داده که باید از آن‌ها برای پیشرفت شهرستان استفاده کنیم.

خرمی اظهار داشت: صنعت کشاورزی یکی از مهم‌ترین پتانسیل‌های شهرستان دشتستان است و مسئولان باید از ظرفیت‌های عظیم بخش کشاورزی برای توسعه روزافزون این شهرستان بهره‌مند شوند.

وی افزود: در سال‌های اخیر مسئولان دشتستان تلاش زیادی در راستای تقویت زیرساخت‌های کشاورزی دشتستان داشته‌اند و در عرصه عمران کشاورزی شاهد اجرای پروژه‌های متعدد بوده‌ایم.

خرمی ادامه داد: بر اساس اطلاعات موجود، سالانه حدود 430 تن انواع محصولات کشاورزی در شهرستان دشتستان تولید می‌شود و این میزان تولید، چرخه اقتصادی چهار هزار و 500 میلیارد ریالی صنعت کشاورزی را برای دشتستان رقم زده است.

وی عنوان کرد: 118 هزار هکتار از اراضی کشاورزی دشتستان زیر کشت محصولات کشاورزی است و کشاورزان این دیار در عرصه تولید خرما، گندم، سبزیجات و صیفی‌جات فعالیت دارند.

این مسئول اظهار داشت: شهرستان دشتستان با دارا بودن 4,5 میلیون اصله نخل، سطح زیر کشت و تولید محصول خرما را به خود اختصاص داده است.

فرماندار دشتستان عنوان کرد: بر اساس آمار جهاد کشاورزی، سالانه 130 هزار تن محصولات خرما در دشتستان تولید می‌شود که 40 درصد از آن به‌ صورت خارک و رطب و بقیه به‌صورت خرما برداشت می‌شود.

خرمی گفت: تقویت صنایع بسته‌بندی و فرآوری محصولات خرما یکی از ضروریات شهرستان دشتستان است و با توجه به این موضوع می‌توانیم اقدامات اساسی در زمینه رفع مشکل اشتغال دشتستان نیز داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اشتغال یکی از اساسی‌ترین مشکلات مردم دشتستان است و مسئولان باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود به رفع آن اهتمام ورزند.

خرمی یادآور شد: در سال گذشته شاهد پرداخت 230 میلیارد ریال تسهیلات در قالب 103 طرح اشتغالزایی در مناطق مختلف شهرستان دشتستان بوده‌ایم.

انتهای پیام/2452/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول