اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی دستگاه‌های برتر استان

رتبه سوم جشنواره شهید رجایی به آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری رسید

اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در جشنواره شهید رجایی مقام سوم استانی را کسب کرد.

رتبه سوم جشنواره شهید رجایی به آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری رسید

علیرضا کریمیان امروز در حاشیه برگزاری جشنواره شهید رجایی در استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: اگر موفقیت و مقامی برای سازمان یا دستگاهی حاصل می‎شود نتیجه کار گروهی و همکاری کارمندان خدوم آن دستگاه است.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در سال جهاد سیاسی و جهاد اقتصادی مسئولیت دولت مردان در پیشبرد اهداف نظام و ارتقای بهره‌وری و بهبود عملکرد بیش از پیش حساس و مهم است، چراکه لازمه رسیدن به اهداف کلان کشور در گروی برنامه‌ریزی صحیح و کاربردی است.

کریمیان بالا بودن شاخص‌های آموزش و پرورش را شاخص اصلی انتخاب دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی دانست و گفت: تلاش برای اجرای سند تحول بنیادین، پاسخگویی به مردم و فرهنگیان، ساماندهی نیروی انسانی در موقع مقرر، تهیه امکانات برای مدارس و هوشمندسازی موفق از دیگر عوامل کسب رتبه سوم این سازمان در جشنواره بود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود 16 هزار فرهنگی در استان، خاطرنشان کرد: شهدای کشور به ویژه شهدای هفته دولت شهیدان رجایی و باهنر یکی از الگوهای اصلی فرهنگیان استان هستند که در طی سال‌های خدمت در مناطق کمتر برخوردار بارها این الگوگیری را ثابت کرده‌اند.

همزمان با فرارسیدن هفته دولت و یاد شهیدان رجائی و باهنر و به پاس قدردانی از پشتکار و تلاش مدیران دستگاه‎های اجرایی جشنواره شهید رجایی با حضور نماینده ولی فقیه استان، استاندار و معاونین، فرمانداران شهرستان‎های استان و مدیران دستگاه‎ها امروز در سالن اجتماعات سرپرستی بانک صادرات استان برگزار شد.

انتهای پیام/68006/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول