اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس بانوان هیئت ورزش روستایی اردبیل:

جشنواره فرهنگی، ورزشی دختران شمال‌غرب کشور برگزار می‌شود

نایب رئیس بانوان هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی، ‌محلی استان اردبیل گفت: با حضور شش تیم از پنج استان کشور جشنواره فرهنگی، ورزشی دختران شمال‌غرب کشور برگزار می‌شود.

جشنواره فرهنگی، ورزشی دختران شمال‌غرب کشور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رباب نقی‌نژاد عصر امروز در جلسه هماهنگی این جشنواره در اردبیل اظهار داشت: در این جشنواره دو تیم از استان اردبیل و یک تیم از استان‌های زنجان، آذربایجان‌شرقی، غربی و گیلان حضور پیدا کرده و در چهار رشته با هم به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه این مسابقات در گروه سنی 9 تا 12 ساله ویژه دختران برگزار می‌شود، تصریح کرد: باغ جیرال به عنوان محل برگزاری این مسابقات در شهر اردبیل تعیین شده و ما تلاشمان بر این است تا در کنار رقابت کودکان 9 تا 12 ساله شاهد برگزاری برنامه‌های جنبی متنوع نیز باشیم.

نقی‌نژاد این برنامه جنبی را اجرای بازی‌های بومی، محلی استان‌های مختلف که نشان‌دهنده هویت و اصالت مناطق مختلف کشور است و همچنین در این جشنواره سعی می‌شود نمایش ایروبیک نیز به اجرا درآید.

این مسئول اضافه کرد: اولین دوره جشنواره فرهنگی، ورزشی کودکان شمال‌غرب کشور با اولویت احیای بازی‌های بومی،‌ محلی انسجام بین اقوام ایرانی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی به مدت یک روز در اردبیل برگزار می‌شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اردبیل میزبان جشنواره منطقه یک کشور است و این جشنواره در چهار منطقه به میزبانی استان‌های مختلف برگزار شده که امیدواریم نتایج آن به توسعه رشته بازی‌های بومی، محلی بینجامد.

نایب رئیس بانوان هیئت ورزش روستایی در ادامه بیان کرد: از فردا صبح شرکت‌کنندگان در رشته طناب‌کشی، هفت دور گوش، وسطی و پرش با گونی با هم رقابت کرده تا نفرات برتر لوح و هدیه خود را دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به همت هیئت فعال ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی، محلی استان اردبیل مسابقات شمال‌غرب بزرگسالان نیز 22 شهریورماه در شهرستان نیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/62001/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول